فیلم/ واکنش نوبخت به مطلب روزنامه کیهان

سازمان برنامه و بودجه به ریاست محمدباقر نوبخت، برای هر گزارش در قالب برنامه همگاهنگی برنامه و بودجه، ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان حق‌الزحمه در نظر گرفته است.

 سرویس اقتصاد مشرق - در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ که توسط سازمان برنامه و بودجه تدوین‌شده، اعتبارات جالبی برای این سازمان درج شده است.

سازمان برنامه و بودجه مقرر کرده که در سال آینده ۶۳ گزارش درباره تبیین و تحلیل شرایط اقتصادی، اجتماعی داخلی و بین‌المللی به منظور ارائه الگوهای مناسب در تدوین برنامه‌های توسعه، تهیه کند.

حق‌الزحمه تهیه هر یک از این گزارش‌ها ۷۵ میلیون تومان لحاظ شده است، به عبارت دیگر مجموع این ۶۳ گزارش ۴.۷ میلیارد تومان خرج بر دست بودجه کشور می‌گذارد.

سازمان برنامه و بودجه برای تدوین هر گزارش درباره راهبری امور بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی در راستای برنامه‌های توسعه نیز اعتبار ۷۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. بر اساس لایحه بودجه، سازمان برنامه و بودجه در سال آینده ۴۲ گزارش درباره راهبری امور بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی در راستای برنامه‌های توسعه تهیه خواهد کرد که مجموع اعتبار این ۴۲ گزارش، ۳.۱ میلیارد تومان اعلام شده است.

سازمان برنامه و بودجه همچنین ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای هماهنگی و اجرای بودجه سالانه و ۷.۸ میلیارد تومان هم برای هماهنگی و تلفیق برنامه‌های سالانه در نظر گرفته است.

این سازمان برای ارائه هر گزارش درباره پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع نیز ۷۹ میلیون تومان برای خودش در نظر گرفته است. مقرر شده سال آینده ۱۰۵ مورد از این گزارش‌ها تهیه شود که مجموع اعتبار لازم برای آنها ۸.۳ میلیارد تومان اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    6 0
    مگه اونجا کارمند و کارشناس نداره که همین کارارو انجام بدن. این گزارش های هیات علمی دیگه چه چیزیه که دولت تدبیر و امید باب کرده!
  • ناشناس IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    5 0
    پس کارشناسان سازمان مدیریت برای انجام کدام وظیفه حقوق می گیرند ؟!
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    4 0
    این پولها فقط تو جیب یه تعدادی هیت علمی میره و با لابی با کارشناسان همان سازمان گزارشها تهیه میشه. تحلیل درست و راهکار برای کشور ارائه نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس