بودجه

میزان بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در لایحه بودجه سال ۹۷ نیز مانند سایر نهادها و دستگاه ها تغییراتی را داشته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، لایحه بودجه سال 97 کل کشور صبح یکشنبه توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. این لایحه با جمع منابع, 1میلیون و 194هزار میلیارد تومان و بودجه عمومی 424هزار میلیارد تومانی است.

در متن لایحه پیشنهادی دولت, بودجه در نظر گرفته شده برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای هزینه در امور حفظ و نشر ارزش های مرتبط با دفاع مقدس, نسبت به سال گذشته کمتر از 10 درصد افزایش داشته است.

بودجه پیشنهادی دولت برای هزینه کرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سال96, 400میلیارد ریال بوده که امسال این رقم با افزایش 30 میلیارد ریالی به 430 میلیارد ریال رسیده است.

430.000 میلیون ریال

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز این لایحه بودجه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس که متشکل از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و نمایندگان سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس است، می‌دهد و نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی 15 روز و در کمیسیون تلفیق نیز 15 روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را بررسی کنند و پیشنهادات خود را به صحن علنی مجلس ارائه دهند.

پس از بحث و بررسی در مورد بخش‌های مختلف لایحه بودجه، کمیسیون تلفیق، لایحه بودجه را برای تصویب به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند که در ابتدا کلیات لایحه بودجه مطرح، و پس از تصویب آن درآمدها و مصارف دولت مشخص می‌شود و در نهایت لایحه بودجه به تصویب مجلس می‌رسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس