کد خبر 806567
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
فلسطین

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: آمریکا با انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس نشان داد به نهایت عجز و ناتوانی رسیده است و البته از این موضوع ضربه سنگینی خواهد خورد.

به گزارش مشرق، مجتبی بختیاری دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ( جمعه 17 آذر 96) ضمن تبریک به مناسبت نابودی داعش و همچنین روز دانشجو، گفت: نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در مراسمی که امسال به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد فرصت محدودی داشتند تا صدای خود را به گوش رئیس جمهور برسانند، متاسفانه امسال در حد 4 دقیقه هم فرصت در اختیار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی قرار نگرفت که این مساله با شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور درخصوص آزادی بیان در تعارض است. 

وی در ادامه با اشاره به زلزله کرمانشاه، تاکید کرد: این زلزله و آسیب دیدن تعدادی از هموطنانمان دل مردم را به درد آورد و این درد زمانی بیشتر شد که برخی مسئولان با ادبیات غلط نشان دادند که مستضعفان جایی در گفتمان آنها ندارد. این مسئولان می‌گویند دولت قیم مردم نیست که مشکلات آنها را حل کند، ولی اگر دولت قیم مشکلات مردم نباشد پس چه کسی باید مشکلات مردم را حل کند. 

بختیاری در اشاره با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا که تحت عنوان مادر تحریم‌ها معروف شده است، افزود: آمریکا تاکنون بارها و بارها جسم و روح برجام نقض کرده و تحریم‌های جدید آنها بار دیگر بندهای27 و 28 برجام را نقض کرد. کسانی که می‌گفتند قول شفاهی آمریکا تضمین است امروز دیدند که حتی آمریکا به متن برجام هم عمل نمی‌کند چه برسد به قول شفاهی.

وی در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درخصوص حذف دلار گفت: از مسئولان می‌خواهیم هرچه سریعتر نسبت به حذف دلار که ابزار سلطه آمریکا بر اقتصاد جهان است اقدام کند. 

بختیاری در ادامه با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان درخصوص تجهیزات دفاعی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ملت ایران در برابر برد موشک‌هایش کوتاه نخواهد آمد. 

وی در ادامه به مساله فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با بازداشت و کشتار صدها انسان بی‌گناه ننگ دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد و وای به حال کسانی که در مقابل این رفتار سکوت کردند. 

بختیاری در پایان گفت: از طرفی آمریکا با انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس نشان داد به نهایت عجز و ناتوانی رسیده است و البته از این موضوع ضربه سنگینی خواهد خورد. این صدای زنگ نابودی رژیم جعلی اسرائیل است و ما فرزندان روح‌الله تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهیم نشست. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس