کد خبر 806235
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
ترامپ

سراییل بیت‌المقدس را میخواهد چون هستی نمادین فلسطین است. به گمانش اینگونه اراده فلسطین برای همیشه میشکند و خاطره ملتی به نام فلسطین هم فراموش می‌شود.

به گزارش مشرق، علی علیزاده در کانال تلگرامی خود نوشت: هفتاد سال اسراییل تمام سلاحهای ضد انسانی، تمام جنایات جنگی و تمام شرارتهای بشری را به کار برد و باز نتوانست بیت‌المقدس را از ملت فلسطین بدزدد. کمک کندی و نیکسون و ریگان و کلینتون و بوش و اوباما در اوج اقتدار آمریکا هم افاقه نکرد. ترامپ که دلقکی بر سکان آمریکایی متزلزل بیش نیست.

اسراییل بیت‌المقدس را میخواهد چون هستی نمادین فلسطین است. به گمانش اینگونه اراده فلسطین برای همیشه میشکند و خاطره ملتی به نام فلسطین هم فراموش می‌شود. هنوز نفهمیده‌اند این ملت ۷۰ سال در چادر اردوگاه‌ها و زیر بمبها و محاصره دهساله غزه حذف نشد. تنها از نوعی #مقاومت به نوعی دیگر رفت.

فرمان به رسمیت شناختن بیت‌المقدس فلسطینی به عنوان پایتخت اسراییل، این راهزنی آشکار، بیش از آنکه محصول شناعت امروز ترامپ باشد، محصول رهبران فتح است که ۲۴سال پیش قرارداد اسلو را امضا کردند و به مقاومت خیانت کردند. عاقبت مذاکره به هر قیمت و از موضع ضعیف و نابرابر همین خفت و شکست‌ است.

این میراث عرفات و محمود عباس و همه آنها بود که به نام صلح آمدند اما به فلسطین از داخل خنجر زدند. این پایان حراج کردن آرمان  فلسطین به نام صلح و مذاکره بود. حالا باز به نقطه اول برمیگردیم. به همان نقطه‌ای که هرگز نباید ترک میشد. به تنها سنگری که برای مستضعفان در همه حال وجود دارد. به مقاومت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی AU ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
    12 0
    افرین، عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس