کد خبر 804863
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
رئیس شورای عالی سیاسی یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در برخی منابع رسانه ای عربی مبنی بر آشوب و جنگ در صنععا از آرام بودم آن خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در برخی منابع رسانه ای عربی مبنی بر آشوب و جنگ در صنععا از آرام بودم آن خبر داد. بنابر این گزارش، صالح الصماد افزود: با جدیت با کسانی که به دنبال بی ثباتی در صنعا باشند برخورد خواهد شد و در عین حال به تلاش های میانجی گری فرصت داده می شود. تلاش های حکما و عقلا و بزرگان برای کنترل اوضاع در صنعا را مورد حمایت قرار می دهیم.

وی تاکید کرد: از همه گروههای سیاسی و مردم یمن می خواهیم که صبر پیشه کنند و به سوی فتنه نروند. از حکما و عقلا نیز می خواهیم به مسئولیت و نقش خود عمل کنند. خواستار مقابله با تفرقه هستیم و بر همکاری با طرفهای رسمی برای حفظ امنیت و ثبات و به شکست کشاندن طرح های دشمن تاکید داریم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: از همه شهروندان و قبایل می خواهیم که به مقابله با دشمن و به شکست کشاندن طرح های آن بپردازند. خواستار روی آوردن به تعقل و منطقه و سوق داده نشدن به سوی فتنه ای که به نفع دشمن است و همکاری با کمیته های میانجی گری هستیم.

وی افزود: مقر سفارتخانه و هیئت های دیپلماتیک در صنعا امن است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. از ارتش و نیروهای امنیتی می خواهیم که برای تثبیت امنیت در آمادگی کامل باشند و اجازه اقدامات مخل حاکمیت کشور را ندهند. الصماد از دعوت عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن مبنی بر ضرورت توجه به حکمت تمجید کرد.

الصماد تاکید کرد: نیروهای امنیتی به تلاش های خود برای برقرای امنیت و ثبات ادامه می دهند با هر اقدام بی ثبات کننده ای به طور جدی برخورد می شود.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس