کد خبر 802971
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
ریچارد هاس

رئیس‌شورای روابط خارجی آمریکا تأکید کرده است که سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و عربستان به جای کاهش نفوذ روبه‌افزایش ایران در منطقه، مردم ایران را بیش از پیش حول یک سیاست ملی‌گرایانه متحد کرده است.

به گزارش مشرق، «ریچارد هاس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا در پیامی که در توئیتر منتشر کرد با اشاره به گزارش اخیر روزنامه «نیویورک تایمز»، تأکید کرد، سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و عربستان به جای کاهش نفوذ روبه‌افزایش ایران در منطقه، مردم ایران را بیش از پیش حول یک سیاست ملی‌گرایانه متحد می‌کند.

بنا بر گزارش روزنامه «نیویورک‌تایمز»، این روزها، سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای سپاه قدس ایران و «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران به عنوان نماد ایران سنجیده و منطقی به عنوان محبوب ترین چهره‌ها در ایران شناخته می‌شوند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشته است: «به نظر می‌رسد که سیاست‌های دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا و آل سعود کمک کرده تا این دیدگاه که نمی‌توان به آمریکا و عربستان اعتماد کرد، در میان مردم ایران رواج بیشتری پیدا کند.

در ادامه این گزارش آمده است: «افزایش فشار آمریکا بر ایران و همچنین افزایش تهدیدات عربستان سعودی جوی را ایجاد کرده که مردم ایران را حول یک سیاست ملی‌گرایانه مقابل ریاض و واشنگتن قرار داده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس