image.png

در جریان این حملات، 4 پایگاه و انبار سلاح تروریست ها منهدم شد؛ حدود 40 تن از تروریست ها در حملات هوایی به هلاکت رسیدند.

 سرویس جهان مشرق - آخرین خبرها از غوطه شرقی دمشق حاکیست، درگیری میان رزمندگان جبهه مقاومت با عناصر تروریستی در حومه پایگاه نظامی ارتش سوریه در جنوب شهرک حرستا به شدت ادامه دارد.

تروریست های جبهه النصره و فیلق الرحمن پس از شکست های متوالی، از صبح روز گذشته عملیات را در غوطه شرقی دمشق برای اشغال پایگاه بسیار مهم ارتش سوریه آغاز کردند و توانستند بخش های معدودی را به اشغال خود در بیاورند.

اما نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسی و یگان توپخانه در عملیاتی معکوس علیه تروریست ها توانستند مناطق شرقی پایگاه نظامی را باز پس بگیرند و حدود 30 تن از تروریست را به هلاکت برسانند.

هفته گذشته، عناصر تروریستی در غوطه شرقی دمشق حملات گسترده‌ای را از شهرک «مدیرا و مسرابا» برای اشغال پایگاه نظامی ارتش سوریه در جنوب شهرک «حرستا» آغاز کردند و پس از چند روز درگیری سنگین، ضربات مهلکی را متحمل شدند و فقط توانستند چند ایستگاه دفاعی و مزرعه را در حومه شرقی این منطقه بسیار مهم به اشغال خود دربیاورند اما در نهایت با عملیات امروز جبهه مقاومت مجبور به عقب نشینی شدند.

برای دریافت نقشه در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

عناصر تروریستی درصدد بودند با اشغال این پایگاه نظامی بسیار مهم،  راه ارتباطی میان شهرک های «حرستا- عربین» را برای انتقال نیرو و تجهیزات باز کنند که ناکام ماندند.

از محله جوبر که به غده سرطانی دمشق معروف است، خبر می رسد نیروهای ارتش سوریه حملات توپخانه ای و موشکی علیه مواضع تروریست ها را در منطقه افزایش داده اند؛ نیروهای سوری در این محور چند مجتمع مسکونی را از اشغال تروریست ها خارج کردند و شماری از تروریست ها را هم به هلاکت رساندند.

برای دریافت نقشه در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

عملیات در این محله به دلیل وجود تونل های بمب گذاری شده و تراکم مجتمع های مسکونی به کندی در حال انجام است؛ جنگنده سوری هم در ۲۴ ساعت گذشته با دریافت اطلاعات دقیق، چند پایگاه تروریست ها را در غوطه شرقی از جمله شهرک های «حرستا و زملکا » هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، در جریان این حملات، 4 پایگاه و انبار سلاح تروریست ها منهدم شد؛ حدود 40 تن از تروریست ها در حملات هوایی به هلاکت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    18 2
    این غوطه هم عین یه غده سرطانی شده...تا زمانیکه دولت سوریه بشون کمک عذایی میکنه وضعیت همین شکلی میمونه
  • تمام US ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    6 1
    این محله ها باید 24 ساعت بدون وقفه بمباران شوند تا تروریست ها بدانند که جهنم یعنی چی. انوقت مثل سربازان سعودی دستهایشان بالا میرود. امریکا همین کار را در موصل کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس