پژمانفر

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسائل را در میدان عمل حل می‌کنیم نه پشت میز مذاکره،گفت: دشمن نشان داده است که زیر بار زبان منطق نمی‌رود، باید با مشت آهنین سخن گفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، اظهار کرد: استکبار تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است تا در مقابل انقلاب اسلامی و گفتمان آن بایستد و به آن آسیب برساند، در مقابل، ما احتیاج داریم که ظرفیت‌های خود را به‌صورت هماهنگ در منطقه به‌کارگیریم.

وی افزود: پیروزی و فتح‌الفتوحی که این روزها به دست جبهه مقاومت یعنی عراق، سوریه، ایران و تمامی مردمی که دل به این جریان فکری بسته بودند، موضوعی چند ضلعی است که تنها یک پیروزی نظامی نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: این پیروزی یک پیروزی گفتمانی است که توانسته در مقابل همه جریان‌های روبه‌رو بایستد و علیرغم همه ظرفیت‌های مقابل مانند ناتو و شورای حکام خلیج‌فارس به سرکردگی عربستان، مقاومت کند.

پژمانفر با بیان اینکه پرچمدار این پیروزی گفتمانی، جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: پیام این پیروزی این است که ما در سایه انسجام و وحدت می‌توانیم همه تهدیدهای بین‌المللی را از بین ببریم.

وی، پیام دوم این پیروزی را وحدت با محوریت رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی‌ها باید با وحدت و محوریت رهبر انقلاب و مرجعیت جامعه باشد که در این جریان، هم نقش آیت‌الله سیستانی و هم نقش مقام معظم رهبری  بسیار برجسته بود.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این جریان درسی برای ما بود که اگر بخواهیم برای حل مسائل و حل غده‌های سرطانی بزرگ‌تری که در منطقه وجود دارند، گام برداریم باید با ایستادگی و مقاومت بزرگ‌ترین جریان‌ها را که به ضرر همه ملت‌ها هستند از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه  امروز حل غده سرطانی داعش به دست انسجام و همراهی در ذیل گفتمان اسلام ناب تحقق پذیرفته است، گفت: اگر در مسیر ریل‌گذاری شده رهبری حرکت کنیم، به نتایج خوبی می‌رسیم و امیدوارم همان‌طور که در شعار، همه افراد اعلام وفاداری و همراهی کردند، در عمل نیز این انسجام وجود داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بزرگ‌ترین درس این پیروزی این بود که ما در میدان عمل می‌توانیم مسائل را حل کنیم نه پشت میز مذاکرات.

پژمانفر خاطرنشان کرد: دشمن نشان داده است که زیر بار زبان منطق نمی‌رود، با دشمنی که دندان کینه نشان می‌دهد باید با مشت آهنین سخن گفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس