بهنوش بختیاری

پروردگارم را شاکرم این روزها شاهد واقعه بسیار مهمی در تاریخ تحولات نظامی جهان هستیم.

به گزارش مشرق، بهنوش بختیاری با انتشار تصویری از حاج قاسم سلیمانی ضمن تقدیر از شهدای مدافع حرم، پیروزی بر داعش را تبریک گفت و از تلاش و کمک‌های آحاد مردم در خصوص زلزله کرمانشاه تشکر کرد.

به نام الله یاری دهنده دلها
پرونده داعش بسته شد.

به عنوان یک عضو کوچک این سرزمین مهربانی وظیفه خودم میدانم از زحمات امدادگران ورزشکاران و هنرمندان و تمامی مردم عزیزم که با جان دل و اندوه و تاسف نسبت به توضیح اقلام و سایر خدامات امداد رسانی تلاش شبانه روزی کرده،تشکر و قدر دانی نمایم.

خالقم را شاهد میگیرم که در طول مدت ۱۸ سال فعالیتم در امر خدامات رسانی به محرومین و آسیب دیدگان گوناگون و خیریه ها در جای جای میهنم یک چنین عظمی و هبستگی منسجم و عاشقانه از تمامی اقشار مردمم به چشم دل ندیده بودم و متاسفم چرا به خاطر تنگ نظر ها نتوانستم مستقیم در کنار مردمم در استان کرمانشاه باشم و در غم از دست دادن عزیزانشان با آنها همدردی و شریک باشم و اشک هایم را در تنهایی بدرقه ی صبر عزیزانم جاری نمایم.

عزیزانم بارش باران این رحمت الهی به همراه سرما در استان کرمانشاه آغاز شده است و زندگی در مناطق زلزله زده و در گل و لای سپری میگردد و دغدغه ی مهم اهالی بهداشت ، و تحصیل دانش آموزان است که نیاز به کتاب درسی و لوازم تحریر مناسب دارند. با توجه به آمار ارئه شده از طرف وزیر محترم آموزش و پرورش ۸۰ مدرسه با ۴۲۰ کلاس در استان کرمانشاه بر اثر زلزله به طور کامل تخریب شده و قابل استفاده نیست و برای ادامه آموزش دانش آموزان این فرزندان برومند کشورم نیاز مُبرم به یک صد کانکس میباشد.

این جانبه و به مدد دوستان در کنار سایر کمک های انجام شده مبالغی برای تهیه کانکس مهیا نموده که از این طریق آمدگی خود را برای برنامه ریزی و یاری خواستن از خیرین گرامی همیشه حاضر در صحنه برای ایجاد لبخند زندگی دوباره عزیزانم در استان زلزله زده اعلام مینمایم.. پروردگارا برای مردم عزیز کشورم به ویژه عزیزانم در استان کرمانشاه لب های پر از خنده پر از روزی پر از عشق پر از آرامش پر از تن درستی و پر از صبر مقدر فرما.


ضمنن در کنار این غم و اندوه جانسوز
پروردگارم را شاکرم این روزها شاهد واقعه بسیار مهمی در تاریخ تحولات نظامی جهان هستیم
واقعه ای تاریخیست که در نتیجه ایثارهای ملت های مسلمان منطقه ما و سپاه قدس سر افراز به فرماندهی سردار سلیمانی است و چه زیبا همه بزرگان مملکتم از خدمات این فرمانده جان بر کف و شهدای گرامی مدافعین حرم یاد نمود و فرمودند شما با متلاشی ساختن این توده سرطانی مهلک داعش، نه فقط به کشور های منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ملت ها و بشریت خدمتی بزرگ کردید.

یاد خوبان نه حساب است که فراموش شود
نه چراغ است که خاموش شود
جویباری ز محبت که همیشه جاریست.

خادم همیشگی مردم عزیز ایران
بهنوش بختیاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کوهرنگ بختیاری IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    درود بانوی سرزمینم .همه ی ما از مشکلات غم واندوه مردم کرمانشاه عزیز غمگینیم.سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مایه مباهات وافتخار ماست.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    88 62
    یک خانم اصیل ایرانی ویک انسان واقعی " امیدوارم موفق باشی" وخدا توراباافکارروشن وزلالت میبیند .
  • علی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    بیچاره سردار سلیمانی با آون همه افتخارات که این ازش تعریف میکنه
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      70 6
      بیچاره کسی است که بی احترامی وتوهین بخشی ازکنش اجتماعی اوباشد . بهنوش بختیاری سگش شرف داره به کسانی که همدرد مردم خودنیستندوازپیروزی ایران رنج میبرند . حالااگرازترامپ حمایت میکرد تعریفش میکردند .
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      47 9
      اولا که بیچاره خودت. ثانیا چه عیبی داره که بهنوش بختیاری به سردار افتخار کنه؟
    • ندا IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      41 10
      بیچاره تو هستی که خوشحالی وافتخار هم وطنت از سردار بزرگ را بر نمی تابی!
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      40 3
      چیزی جوابت نمیدم چون چیزی برای گفتن نداشتی
    • قریشی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      39 2
      اگر این بنده خدای با شرف و با غیرت مثل امثال مهناز افشار به شهدای حرم و امثال این مقدسات اهانت میکرد باب میلت بود ؟! از امثال هنرمندان نسل جدید یکی درست از آب دراومده خرابش نکن
    • قریشی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
      27 4
      اگر این بنده خدای با شرف و با غیرت مثل امثال مهناز افشار به شهدای حرم و امثال این مقدسات اهانت میکرد باب میلت بود ؟! از امثال هنرمندان نسل جدید یکی درست از آب دراومده خرابش نکن
  • مهدی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    43 2
    ناشناس ۱۷:۳۲ به نظرم تو هم یکم شعور داشته باشی بد نیست احمقی تا کجا
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    34 4
    اگه ده تا از این دلاور مردها تو کشورمون داشتیم دیگه مشکلی نبود
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    59 5
    آفرین خانم بختیاری چه قشنگ گفتید که رستم و سهراب افسانه است و من بعد مادران می توانند داستان قهرمانان واقعی این مرز و بوم از جمله حاج قاسم و همکاران و همرزمانش را برای فرزندان خود تعریف کنند
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    18 14
    بهنوش بختیاری درود بر شما ولی آماده تبدیل شدن به خانمهای بهشتی و با ایمان رو دارید خدا زندگی با ازت و جاودانه به شما و فرزندانتون بده
  • اهورا US ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    27 79
    اینم که داره راه الهام چرخان را می ره .چون می دونه در اوج نیست دنبال پول می گرده به یه جایی وصل بشه
  • عـلــی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    1 0
    خدا خیرشون بده. این دست از هنرمندها هزاران بار شرافت و مردانگی دارند نسبت به اونهائی که منتظرند تا تو پاریس یک ترقه در بشه و بدوند برن دم سفارت فرانسه شام غریبان بگیرند و شمع روشن کنند. به نظرم خانم بختیاری در قالب یک هنرپیشه به وظایف انسانی و اخلاقی خودش هم وفادار مونده و این بار ارزشی این آدم را افزایش میده. خصوصاً اینکه متوجه زحمات، فداکاریها و ایثار خادمان دین و امنیت کشور هست. بازهم خدا خیرشون بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس