کد خبر 799838
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
برنامه پایش

برنامه تحلیلی پایش فردا شب با موضوع نقد زمین لرزه غرب کشور و موضوع مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله روی آنتن می رود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با توجه به زمین لرزه اخیر غرب کشور و خسارات بسیار جانی و مالی که این حادثه طبیعی بوجود آورد، برنامه یکشنبه 28 آبان پایش زمینه های بروز این حادثه و علل عدم مقاومت بناهای مسکونی و سازه های دولتی در برابر این زلزله را بررسی می کند.

در سوال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده است: برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله، کدام ضروری تر است؟ 1- سخت تر کردن شرایط صدور پایان کار ساختمان ها 2- نظارت بیشتر بر کار سازندگان ساختمان ها 3- مبارزه با فساد. علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 ارسال کنند.

در این برنامه همچنین علاوه بر پیگیری مشکلات تولیدکنندگان کشور و تحلیل تحولات اقتصادی هفته، جوانان موفق را در عرصه کسب و کار معرفی می کند. سید محمد حقی، عباس مرغایی زاده، فاطمه اسماعیل گل و مهدی پوراحمد چهار جوان موفقی هستند که با حضور در استودیو برنامه، از موفقیت خود در کسب و کار جدید می گویند.


برنامه پایش با تهیه کنندگی علی ملکی، کاری ازگروه اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه شب ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
    0 0
    گزینه 3 لازمه که در همه ادارات اجرا بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس