بیژن حیدری

داور بین المللی فوتبال که قرار بود دیدار پیکان و صنعت نفت آبادان را سوت بزند، به خاطر کمک به مردم زلزله زده این قضاوت را لغو کرد.

به گزارش مشرق، زلزله تلخی که برای مردم شهرهای غربی کشور رخ داد و تعداد زیادی از هموطنان کشته و مجروح شدند، کمک رسانی همه جانبه مردم در سراسر ایران را به همراه داشته است. در این رابطه دکتر بیژن حیدری داور مشهور فوتبال که چند روز قبل دربی پایتخت را نیز سوت زد، قضاوت این هفته خود را لغو کرد تا در همدان بماند و به مداوای مصدومان حادثه زلزله بپردازد.


صوفی، رییس هیات فوتبال همدان در این باره گفت: «دکتر حیدری طبق اعلام کمیته داوران باید این هفته دیدار تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان را قضاوت می کرد اما با درخواست وی مبنی بر کمک به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور موافقت شد. این داور بین المللی از پزشکان جراح و با سابقه همدان به شمار می رود و به اعتقاد او حضورش در بیمارستان بعثت که محل بستری مصدومان حادثه دلخراش زلزله غرب کشور به ویژه کرمانشاه است، مهمتر از قضاوت بود.»


با توجه به نزدیکی کرمانشاه تا همدان تعداد زیادی از مصدومان حادثه زلزله به همدان انتقال داده شدند تا روند درمانی شان سپری شود. از این رو بیژن حیدری که جراح ارتوپد است، در بیمارستان بعثت همدان به مداوای مصدومان حادثه زلزله می پردازد.

حیدری در گفت وگویی درباره لغو قضاوتش و ماندگار شدن در بیمارستان بعثت همدان عنوان کرد: «همه ما از ضایعه دردناکی که برای هموطنان خود در شهرهای غربی کشور رخ داد، اندوهگین هستیم و باید به همه مردم تسلیت بگویم. در این شرایط باید تلاش کنیم تا هرکمکی از دستمان برمی آید برای کمک به زلزله زدگان انجام دهیم. من نیز در چند روز گذشته در همدان ماندم و در بیمارستان بعثت به مداوای بیماران انتقال داده شده از کرمانشاه می پردازم.»


وی ادامه داد: «تاکنون حدود 100 مصدوم از کرمانشاه به همدان انتقال داده شده اند که آنها را مداوا می کنیم. من از بامداد روز دوشنبه در بیمارستان هستم و بازهم اینجا می مانم تا مشکل بیماران مرتفع شود. اکثر بیمارانی که به اینجا آمدند هم مشکل ارتوپدی دارند که شاید نیاز به جراحی عمومی داشته باشند . به همین خاطر ما اینجا هستیم تا بتوانیم کمکی انجام دهیم.»


حیدری در پایان افزود: «من و همکارانم در بیمارستان بعثت همدان در آماده باش کامل قرار داریم تا شاید بتوانیم دین خود را به هموطنان عزیز زلزله زده ادا کنیم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    12 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس