کد خبر 798174
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
نقش جهان اصفهان

مدیریت مجوز حرفه ای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مشکلات ورزشگاه نقش جهان از دلایل اصلی عدم صدور مجوز حرفه ای برای این باشگاه است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، محمدعلی بصیریان با اعلام این مطلب افزود: بندهای I-01 الی I-14 )الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (مربوط به استادیوم های خانگی جزو الزامات با معیار َ A محسوب شده و باشگاها باید این معیار را رعایت فرمایند و متاسفانه ورزشگاه نقش جهان فاقد الزامات A بوده و مورد تائید برای برگزاری مسابقات آسیایی نمی باشد.


وی همچنین اظهار داشت: موضوع مالکیت ورزشگاه نقش جهان، اتاق کنترل استادیوم، گواهینامه های ایمنی و امنیتی که توسط هیچیک از ارگان های ذیصلاح کشور مورد تائید قرار نمی گیرد، مشکلات ساختاری استادیوم، ورودی ها و خروجی ها، طرح خروج اضطراری، سازمان ایمنی و امنیتی، تائیدیه های نور و چمن ورزشگاه نقش جهان از جمله مواردی است که نقش جهان در این زمینه کمبودهایی دارد و لذا پنجره مربوطه در AFC برای باشگاه قرمز و عملا استادیوم برای برگزاری مسابقات آسیایی مورد تائید نمی باشد.
وی ادامه داد: فقط مجوز ملی برای باشگاه و استادیوم نقش جهان صادر شده که در آن فقط اجازه برگزاری مسابقات داخلی صادر شده است.


بصیریان در پایان گفت: تنها دلیل محرومیت باشگاه از دریافت مجوز حرفه ای فقط مشکل استادیوم بوده و این باشگاه در سایر الزامات به طور کامل مدارک خود را ارسال نموده و نمره قبولی دریافت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس