کد خبر 797210
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
بوکس

صبح امروز تعدادی از اهالی بوکس جهت اعتراض به سرپرست فدراسیون، مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان جمع شدند.

به گزارش مشرق، صبح امروز (شنبه، 20 آبان) حدود 10 نفر از اهالی بوکس در اعتراض به عملکرد سرپرست جدید فدراسیون بوکس در چند ماه اخیر، مقابل ساختمان وزارت ورزش جوانان تجمع کردند.

افشین داوری در پاسخ به این اعتراضات در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: اعتراضاتی که صبح امروز در مقابل وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت در راستای انتخابات هیات‌های استان‌ها و تغییر اساسنامه مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون بوکس بود. البته از نظر من این اعتراضات تنها خانواده بوکس را ناراحت کرد و چندی از پیشکسوتان که بر گردن بوکس ایران حق دارند در واکنش به اعتراضات با من تماس گرفته و از دست این رفتارهای کودکانه گله کردند.

داوری در مورد تغییر اساسنامه مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس گفت: چنین چیزی وجود ندارد و تغییر این اساسنامه به قبل از آمدن من به فدراسیون بوکس مربوط است.

او همچنین در مورد تغییر نفرات رای دهنده در مجمع هیات‌ها نیز گفت: کاندیداها و افراد رای دهنده در مجمع هیات استان‌ها ثبت‌نام‌های خود را در زمان ناطق نوری پدر بوکس ایران انجام داده‌اند و در زمان من تنها این مجمع‌ها برگزار می‌شود. بسیاری از این روسا با اتمام زمان ریاست خود در حال حاضر سرپرستی هیات‌ها را بر عهده داشتند که با برگزاری مجمع‌ها نفرات انتخاب شده اعلام می‌شوند و من در این انتخابات نقشی نداشتم.

سرپرست فدراسیون بوکس افزود: دوستانی که می‌گویند من در انتخابات هیات‌ها نقش دارم کاملا سخنان کودکانه‌ای را بر زبان می‌آورند زیرا در همه مجامع هیات‌ها یک نماینده از طرف وزارت ورزش حاضر است. من تنها به خاطر وظیفه‌ای که دارم باید در مجمع‌ها حاضر باشم تا انتخابات آن‌ها قانونی باشد.

داوری در ادامه با اشاره به شرایط خوب فعلی فدراسیون بوکس و تیم‌های ملی اظهار کرد: در حال حاضر با سعی و تلاشی که اکثر جامعه بوکس در همکاری با من داشته‌اند توانسته‌ایم بستر مناسبی را برای اردوهای جدید تیم‌های ملی و خود فدراسیون بوکس ایجاد کنیم. الان همه بوکسورهای ما از شرایط فعلی راضی هستند زیرا برای مثال آن‌ها از یک سالن کوچک به سالن شماره 9 آکادمی ملی المپیک آمده‌اند و حداقل چیزی که آن‌ها دارند یک خوابگاه مناسب در هتل المپیک است.

او در ادامه افزود: من هیچ یک از اهالی بوکس را به خاطر این اعتراضات مقصر نمی‌دانم و از آن‌ها ناراحت نمی‌شوم. داوری قصد دارد از همه پیشکسوتان و خانواده‌ بوکس در راستای بهبود شرایط فعلی کمک بگیرد و این عزیزان با این اعتراض نشان دادند که خیلی عجله داشته و منتظر نماندند که نظرات ما اعمال شود.

سرپرست فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه بوکس باور ندارد که بتواند در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا روی سکو رفته و نتایج خوبی را کسب کند. اما من قول می‌دهم با کادر فوق‌العاده‌ای که داریم نتایج قابل توجهی را در صورت حمایت خانواده بوکس کسب می‌کنیم. بوکس پس از سال‌ها دارای اسپانسر است و به این باور رسیده که می‌تواند مدال کسب کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: حال که اهالی ورزش نسبت به بوکس خوش‌بین شده‌اند و جذب اسپانسر از جمله پیامدهای این دید خوب است، باید با این کارها و اعتراضات بچه‌گانه بار دیگر آن‌ها را از بوکس برنجانیم؟ امیدوارم اهالی رسانه و خود جامعه بوکس به این باور برسند و دیگر شاهد چنین اتفاقات ناشایست و ناراحت کننده‌ای نباشیم. اگر قرار است اعتراضی هم صورت بگیرد، بهتر است ابتدا با احترام به پیشکسوتان مشورتی را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس