مظاهری

مربی تیم ملی بوکس، گفت: چون نام آقایان X و Y در کمیته فنی نیست شروع به حاشیه سازی کرده‌اند و دست به تخریب قهرمانان زده‌اند.

به گزارش مشرق، علی مظاهری در پاسخ به این سؤال که چرا برخی ها به کمیته فنی فدراسیون بوکس و انتخاب اخیر این کمیته فنی انتقاد می‌کنند،گفت: این آقایان که در مورد کمیته فنی اظهار نظر می‌کنند باید بدانند نفراتی که در کمیته فنی حضور دارند از بهترین‌های بوکس ایران هستند و ای کاش قبل از انتقاد، ابتدا رزومه نداشته خود را با رزومه اعضای کمیته فنی مقایسه می‌کردند و پس از آن اظهارنظر می‌کردند. من مطمئن هستم اگر برخی از آقایان رزومه نداشته خود را با رزومه قهرمانان بزرگی مثل شیری، صمدی مقایسه کنند آن وقت خجالت می‌کشند و دیگر در مورد اعضای کمیته فنی اظهار نظر نمی‌کنند.بار فنی کمیته فنی به اندازه‌ای زیاد است که برخی‌ها که به دنبال تخریب هستند جایی در این کمیته فنی ندارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که ‌آیا در جلسه کمیته فنی که اکبر احدی انتخاب شد تنها دو نفر حضور داشتند یا تعداد نفرات بیشتر بود، عنوان کرد: داوری سرپرست فدراسیون بوکس به تنهایی احدی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نکرد، در حاشیه برگزاری مساقات قهرمانی کشور نظر پیشکسوتان و قهرمانان این رشته را جویا شد و پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور با حضور نفراتی مثل مرتضی شیری، صمدی، بنده و... تصمیم نهایی گرفته شد. این طور نبود که تنها دو نفر در کمیته فنی باشند این انتخاب با جرد جمعی بود، اما چون نام آقای X و Y در کمیته فنی نیست حالا به دنبال حاشیه‌سازی هستند. دوستان با این سروصداها می‌خواهند کاری کنند که اکبر احدی نتواند نتیجه بگیرد. ما نه در باند و نه گروه کسی هستیم و تنها آمده‌ایم که برای موفقیت بوکس ایران تلاش کنیم.

مربی تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: قهرمانان واقعی بوکس ایران مشخص هستند و نظرات آنها برای انتخاب سرمربی تیم ملی کافی بود.  قطعاً اکبر احدی با جمع‌ بندی رؤسای هیأت‌ها، قهرمانان سابق و فعلی تیم ملی، نظر مسئولان کمیته ملی المپیک و ... انتخاب شده است و قطعاً در بازی‌های آسیای اندونزی تیم ملی با احدی مثل دوره‌های قبل  نتیجه خواهد گرفت.

مظاهری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تبریک های مربیان استان‌ها برای انتخاب کادرفنی جدید تیم ملی، گفت: بنده 13 سال عضو تیم ملی بوکس بودم و تمام افراد را می‌شناسم، رزومه آنها را می‌دانم و فقط از دوستان می‌خواهم دست از این کارها بردارند،‌ قبلاً که آنها مسئولیت تیم ملی را بر عهده داشتند ما سکوت کردیم و احترام گذاشتیم، اما آنها دوست دارند که همه چیز فرمایشی باشد. همه اهالی بوکس از این اتفاق خرسند هستند و چون اکبر احدی تعامل بسیار خوبی با تمام مربیان شهرستان‌ها و رؤسای هیأت‌ها دارد همه این انتخاب را تبریک گفتند. من نمی‌خواهم از داوری حمایت کنم، اما او بهترین انتخاب را کرده است و امیدوارم در ادامه راه نیز موفق باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: افرادی که این انتخاب را کرده‌اند همه از بزرگان بوکس هستند، آنها دلشان به حال بوکس می‌سوزد که چنین انتخابی را کرده‌اند. افرادی که رزومه وکارنامه ندارند به دنبال تخریب کردن هستند؛ برای آنها متأسفم چون با این انتقادها چهره خود را خراب می‌کنند، امیدوارم از این کارها دست بردارند چرا که بوکس ایران فقط تیم ملی بزرگسالان نیست ما در رده‌های پایه نیز تیم ملی داریم و دوستان می‌توانند در آن رده فعالیت کنند و پس از آن به جایگاه اصلی خود پس از کسب تجربیات فراوان برسند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس