کد خبر 796830
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
خواهر حریری

خواهر رفیق حریری به اطرافیان خود اطلاع داده است که نمی‌تواند در قبال آنچه که در مورد حریری رخ می‌دهد، ساکت بماند.

به گزارش مشرق،  محافل جریان المستقبل در گفت‌وگو با روزنامه الدیار لبنانی اظهارداشتند، نوعی مبالغه در سخنان مربوط به "کودتا"ی ریشه‌ای علیه عربستان وجود دارد. کلید کاهش تنش در بازگشت سعد حریری است اما اگر دیر شود نمی‌توان پیامدهای آن را متوقف کرد.

این منابع فاش کردند، بهیه الحریری، نماینده پارلمان لبنان و خواهر رفیق حریری به اطرافیان خود و به ویژه پسرانش نادر و احمد اطلاع داده است که نمی‌تواند در قبال آنچه که در مورد حریری رخ می‌دهد، ساکت بماند.

وی گفت در مورد این مساله هیچ "خط قرمزی" ندارد.

وی گفت: من از "فرزندم"و پسر نزدیکترین انسان به قلبم صحبت می‌کنم و سکوتم خیانتی است به رفیق حریری و ترور دومی او اما این بار از "داخل خانه" .

بهیه حریری قصد دارد نشست خبری را به نیابت از خانواده برای "افشای ناگفته‌ها" در مورد آنچه برای حریری رخ داده، برگزار کند و با وجود توصیه برخی برای لزوم توجه به خطر چنین اقدامی و تاثیر آن در سرنوشت سعد اما وی تاکید کرده است، "صبرش" ادامه نخواهد یافت و اتفاقی بدتر از آنچه که تاکنون در مورد مردی که یک روز به کشورش خیانت نکرده و با خانواده‌اش بهای سنگینی را به خاطر آن پرداخته رخ نخواهد داد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    38 15
    خیلی خنده داره که می گه یک روز به کشورش خیانت نکرده است خخخخ اگر خیانت نکرده بود در خارج از کشور و در کشوری دیگر بدستور دیگران استعفا نمی کرد
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
      6 7
      اشتباه مثبت دادم چون ماجرا هنوز مشخص نشده استعفا از خارج از لبنان با زور ال سعود احتمالا بوده البته ایشون قبلا هم مواضع خیلی بدی داشته و با این سعودی ها همکاری میکرده
    • احمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
      1 3
      دقیقا
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    31 10
    حریری بدبخته
  • احمدرضا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    20 7
    عمه ی حریری گفته که او مردی است ( رفیق حریری یا سعد الحریر )که یک روز به کشورش خیانت نکرده و با خانواده‌اش بهای سنگینی را به خاطر آن پرداخته رخ نخواهد داد. عجب رویی داره این زن، خاندان حریری سرتا پا خیانت به کشور لبنان هستند اونوقت این با بی حیایی تمام دم از عدم خیانت می زنه .
  • بهمن IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
    17 7
    چرا هی نظرات موافق رو منتشر می کنی این مصداق سانسور است که شما هم در ان سرامد هستید
  • فرزند شهید IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    1 1
    بهیه حریری چقدر پول از عربستان گرفتی تا دهانت را قفل کردند که واقعیت ها را کتمان کنی و به دروغ حرف بزنی؟!!!! لعنت بر دروغگویان که خدا هم در قرآن آنها را لعن و نفرین کرده.
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    1 1
    آره تو راس میگی عمه خانوم سرمایه دار حریربافتی این من بودم که رفتم یه کشور دیگری بیانیه ای رو علیه ارکان کشورش خوند و گفت اصلا من قهر کردم دیگه برنمیگردم. این نوعی قهره نه خیانت.ها ها ها ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس