کد خبر 795513
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
 تصادف

رضایی، با بیان اینکه سیر تصادفات جاده‌ای رو به افزایش است، گفت کشته‌های تصادفات جاده‌ای ایران در حد یک جنگ است.

به گزارش مشرق، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادف اتوبوس مسیر تهران به گنبد در محور سوادکوه، اظهار داشت:علت این حادثه نیز مانند دیگر حوادث جاده‌ای در کمیسیون عمران مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می شود.

وی افزود: هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران طی نامه‌ای از پلیس راهور، اورژانس و همچنین وزارت راه و شهرسازی خواسته تا گزارشات خود را درباره علت واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه به کمیسیون عمران واصل کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه میزان کشته‌های تصادفات جاده‌ای ایران در حد یک جنگ تمام عیار است، گفت:سالانه بین 15 تا 17 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند.

رضایی ادامه داد: بر اثر تصادفات جاده‌ای سالانه هزاران نفر از مردم دچار نقص عضو و مشکلات دیگر می‌شوند که علاوه بر خسارات جانی خسارات مالی فراوانی نیز به همراه دارد.

 نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه سیر تصادفات جاده‌ای رو به افزایش است، تصریح کرد: وضعیت جاده‌ها، سلامت جسمی و روحی راننده، کنترل مسیر، وضعیت فنی خودروها و  حضور پلیس در جاده‌ها از جمله عوامل موثر در وقوع تصادفات هستند که همه این عوامل در تصادف روز گذشته محور سوادکوه با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون عمران بررسی می‌شود.

عصر روز گذشته اتوبوس مسیر تهران به گنبد در محور سوادکوه دچار سانحه شده و به دره سقوط می‌کند که این حادثه باعث کشته شدن 12 نفر و مصدوم شدن 25 از مسافران  این اتوبوس شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    1 0
    وای خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس