کد خبر 795365
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
تبانی

عضو کمیته اخلاق تأکید کرد سرپرست و مدیرعامل باشگاه ‌گل‌گهر سیرجان یک ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی تعلیق هستند.

به گزارش مشرق، عبدالله سمامی در خصوص محرومیت سرپرست و مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل اتفاقات و شایعاتی که در مورد جادوگری در دیدار این تیم مقابل خونه‌به‌خونه بابل در هفته یازدهم لیگ دسته اول مطرح شد، اظهار داشت: چند وقتی است کمیته اخلاق به زمینه جادوگری ورود کرده و از زمانی هم که مرتضی تورک به عنوان رئیس کمیته اخلاق انتخاب شده‌ است،‌ دستور دادند تا به این موضوع رسیدگی جدی شود و ما هم این کار را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در دیدار گل‌گهر و خونه‌به‌خونه این مسئله آشکار شد و با دستور تورک فعلاً مدیرعامل و سرپرست باشگاه گل‌گهر به مدت یک ماه از هر گونه فعالیتی تعلیق هستند. دستور موقت این افراد به مدت یک ماه صادر شده و روز سه‌شنبه سرپرست و مدیرعامل باشگاه‌ گل‌گهر در کمیته اخلاق حاضر خواهد شد تا به این پرونده رسیدگی شود.

« باشگاه‌ گل‌گهر به این مسئله اعتراض دارد که چرا فقط سرپرست و مدیرعامل این تیم محروم شده‌اند و هیچ حکمی علیه تیم خونه‌به‌خونه صادر نشده است؟» عضو کمیته اخلاق در پاسخ به این پرسش گفت: این دو نفر بر اساس موضوعی که مدنظر کمیته اخلاق بوده تعلیق شده‌اند و قرار نیست همه را محروم کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس