کد خبر 795399
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تبانی

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مگر می‌شود ما را بدون هیچ دلیل و مدرکی محروم کنند؟ من سه‌شنبه به کمیته اخلاق می‌روم و باید مشخص شود که با چه سندی ما را محروم کردند.

به گزارش مشرق، رضا فتح‌آبادی در خصوص محرومیتش از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هیچ نامه‌ای به صورت رسمی به دست من نرسیده ولی به ما گفتند سه‌شنبه در کمیته اخلاق حضور پیدا کنیم و باید در خصوص این موضوع صحبت کنیم. من یک سوال دارم، آیا عکس من پخش شده؟ آیا من حرفی زدم؟ یا آیا واقعاً من جادوگر هستم؟ من در گفت و گویم با شبکه ورزش به یکسری سوالات جواب دادم و هرچه مجری از من سئوال کرد پاسخگو بودم. باید یک دلیلی باشد که ما را محروم کنند، با آبروی ما بازی می‌کنند. مگر می‌شود بدون دلیل ما را محروم کنند؟

وی در ادامه افزود: من یک معلم ساده هستم شاید بعد از این بروم به زندگی خودم برسم ولی باید جوابم را بدهند. باید ثابت کنند که من این کار را انجام دادم، این افراد با آبروی ما بازی کردند. واقعاً برایم جالب است تیمی که در رتبه ۱۲ جدول قرار دارد چطور است که طلسم شده و مدام می‌بازد، واقعاً خنده‌دار است از این موضوعاتی که مطرح می‌شود.

فتح‌آبادی در پایان اظهار داشت: من سه‌شنبه به کمیته اخلاق می‌روم و باید به من سند و مدرک نشان دهند که جزء این اتفاق بودم  یا خیر؟ حتماً باید با سند و مدرک مشخص شود که ما چرا محروم شدیم مگر اینکه مسائل دیگری در پشت پرده وجود داشته باشد و ما را طبق این مسائل محروم کنند. من و مدیرعامل تیم صبح روز مسابقه از خانه‌مان به سمت ورزشگاهمان رفتیم و بنده خدا مدیرعامل تیم هم اصلاً از این موضوع خبر ندارد، کلاً این محرومیت جالب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس