کد خبر 794652
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
تبانی

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان اعلام کرد فردی که درباره جادوگری ادعاهایی انجام داده ربطی به باشگاه ندارد و با خاطیان این ماجرا برخورد می شود.

به گزارش مشرق، ماجرای جادوگری در لیگ دسته اول طی یکی، دو روز گذشته وارد ابعاد تازه تری شده است. بعد از ادعای جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه درباره ریخته شدن مایعات عجیب روی خط دروازه در مسابقه با گل گهر سیرجان مسئول آبیاری زمین ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان واکنش نشان داد. این شخص که خودش تایید کرد روی خط دروازه ادرار ریخته است، گفته وقتی متوجه شده مسئولان خونه به خونه پودر روی دروازه ریخته اند، خواسته طلسم آنها را باطل کند!


با همه مسائل مطرح شده، علی جواهری، مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان ادعا می کند این موضوعات هیچ ارتباطی با این باشگاه ندارد. جواهری صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


جادوگری در کتاب های افسانه ای است

واقعیت این است که ما روحمان از این اتفاقات خبر ندارد. ما در عصری زندگی می کنیم که سحر و جادو هیچ معنایی ندارد. این مسائل برای کتاب های افسانه ای است و هیچ کس در باشگاه گل گهر به چنین چیزهایی اعتقاد ندارد. ما قویا چنین مسائلی را رد و حتما با کسی که بخواهد آبرو و حیثیت باشگاه ما را زیر سوال ببرد، برخورد می کنیم. شما شک نداشته باشید با مسببین این اتفاق برخورد می شود.


این فرد هیچ ارتباطی با باشگاه ندارد

من هنوز به طور کامل از قضیه باخبر نیستم؛ اما جلسه خواهیم گذاشت و درباره اتفاقات پیش آمده بحث خواهیم کرد. فردی که در این باره به عنوان مسئول ورزشگاه امام علی(ع) حرف زده، هیچ ارتباطی با باشگاه ندارد و با اینکه برخی رسانه ها گفته بودند او عضو کادرفنی است؛ اما باید بگویم اینطور نیست. اگر توسل ما به جادوگری باشد که باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم. فوتبال و به طور کلی ورزش روح فتوت و جوانمردی در خود دارد و مطرح کردن این موضوعات واقعا زشت است. همه بازیکنان ما با خواندن دعای فرج و با وضو وارد زمین می شوند و قطعا تیم ما پاک است و چنین چیزهایی را دور از شان و شخصیت خود می دانیم.


بگوویچ را همه می شناسند

تاکید می کنم فردی که صحبت کرده و گفته ادرار پشت دروازه ریخته هیچ نسبتی با باشگاه ما ندارد. مربی تیم ما خارجی است و همه آقای بگوویچ را می شناسند. او 17 سال است در ایران حضور دارد و چنین رفتار زشت و زننده ای در قاموس او نمی گنجد.


گل گهر به باشگاه پاک معروف است

گل گهر سیرجان باشگاهی است که سال گذشته بیش از 80 درصد مطالبات خود را پرداخت کرده و در کمیته انضباطی هیچ پرونده ای ندارد. ما به باشگاه پاک معروف هستیم و فکر می کنم برخی می خواهند با حاشیه سازی برای گل گهر ما را از رسیدن به اهدافمان دور کنند. اما بدانید که با خاطیان برخورد می کنیم.


با کمیته اخلاق همکاری می کنیم

از کمیته اخلاق فدراسیون می خواهیم هرچه سریعتر در این پرونده ورود کند و با بررسی همه ماجراها تصمیم بگیرند. ما کاملا از ورود فدراسیون و کمیته اخلاق استقبال می کنیم. قطعا خودمان نیز با آنها همکاری خواهیم کرد تا خاطیان تنبیه شوند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس