شهید و شهادت - لاله - تشییع

ناصر جواهری در جریان عملیات والفجر ۴ در استان کردستان درحالی‎که تنها هفده سال سن داشت، عطش و التهاب درونی خود را با نوشیدن جام شهادت فرونشاند و آرام و سبک‎بال در ملکوت اشک و آتش به پرواز درآمد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید ناصر جواهری فرزند محمد، در سال ۱۳۴۵ش چشم به جهان هستی گشود.

ناصر، تحصیلاتش تا سال دوم دوره راهنمایی به پایان رساند ولی به‎واسطه وضعیت مالی نامناسب خانواده‎اش به بازار کار روی آورد و شغل قلم‎زنی را پیشه نمود. سال‌های نوجوانی محمد در اوج مبارزات مردم و در روزهای ملتهب به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی سپری شد.

وی هم‎صدا با خروش مردم در راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی تا حذف رژیم سفاک پهلوی شرکت کرد. به‎دنبال تجاوز ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و با وجود سن کم، در آغازین روزهای جنگ تحمیلی به صف مبارزان عرصه‎های نبرد حق علیه باطل ملحق گردید. چهاردهم آبان‎ماه سال ۱۳۶۲ هجری شمسی، خاطره پرواز این دلاورمرد ایران اسلامی را در دل خونین خود جای داده است.

ناصر جواهری در جریان عملیات والفجر ۴ در استان کردستان درحالی‎که تنها هفده سال سن داشت، عطش و التهاب درونی خود را با نوشیدن جام شهادت فرونشاند و آرام و سبک‎بال در ملکوت اشک و آتش به پرواز درآمد. پیکر پاک شهید ناصر جواهری را در گلزار شهدای رهنان به خاک سپردند.

منبع: راسخون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس