کد خبر 794606
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
محمد طلایی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: همیشه برای همکاری با خادم دست یاری داده‌ و کمک کرده‌ام و هر جایی که صلاح بداند، هستم.

به گزارش مشرق، محمد طلایی در حاشیه برگزاری رقابت‌های گروه الف قهرمانی کشور، اظهار کرد: روی هم رفته کشتی‌های خوبی را شاهد بوده‌ایم و اکثر کشتی‌گیرها را می‌شناسم و اگر جوانی باشد که بتواند نظر ما را جلب کند، پیشنهاد می‌کنیم به اردو دعوت ‌شود.

طلایی در پاسخ به پرسشی که اگر خادم سرمربی تیم ملی شود، حاضر است که به‌عنوان دستیار با وی همکاری کند؟ گفت: همیشه برای همکاری با آقای خادم دست یاری داده‌ و کمک کرده‌ام و هر جایی که صلاح بداند، هستم و همیشه به کشتی خدمت کرده‌ام. به خادم و کشتی، برادری ام را ثابت کرده‌ام و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

سرمربی تیم ملی درباره فرصت هفت، هشت ماهی که داشته، بیان کرد: از لحاظ فنی که فرصت کمی است و هر مربی باید چهار سال مهلت داشته باشد و بعد از آن در مورد عملکردش قضاوت شود. سال اول بعد از المپیک باید به جوان‌ها میدان دهیم و معیار درستی برای ارزیابی نیست و سال‌های دوم و سوم معلوم می‌شود که یک مربی چه‌طور کار کرده است.

وی در ادامه راجع به برنامه‌های تیم ملی اظهار کرد: اکثر بچه‌هایی که در قهرمانی کشور غایب هستند در اردو حضور دارند و زمینه استقامتی و حرکات تکتیکی را کار می‌کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس