کد خبر 767321
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
محمد طلایی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برخی از ملی پوشان در مسابقات جهانی فرانسه دور از حد انتظار و بسیار ضعیف ظاهر شدند.

به گزارش مشرق، محمد طلایی با بیان این مطلب افزود: برخی از ملی پوشان دور از حد انتظار و بسیار ضعیف ظاهر شدند و اصلا در اندازه کشتی ایران مبارزه نکردند، پیمان یار احمدی، امیر محمدی، بهنام احسان پور و رضا اطری به هیچ عنوان در حد و اندازه های خودشان کشتی نگرفتند و بسیار ضعیف ظاهر شدند.


وی ادامه داد: یدالله محبی در حد و اندازه های خودش کشتی گرفت و شاید با دو پیروزی که بدست آورد قانع شد وگرنه حتما او هم می توانست به مدال برسد. نصیری و حسین خانی هم بر اثر اشتباهات فنی که داشتند نتوانستند صاحب مدال شوند.

طلایی تصریح کرد: شاید اگر ما امروز در رقابت های جهانی از برخی از چهره های نامدارمان  بدون در نظر گرفتن فرآیند انتخابی استفاده می کردیم الان همه خوشحال بودند.
وی خاطر نشان کرد:در مجموع از عملکرد تیم به هیچ عنوان رضایت نداریم، اما برای اینکه نسل جدیدی را به کشتی کشورمان معرفی کنیم باید پای مسابقات انتخابی بایستیم و البته عملکرد خارجی کشتی گیران را نیز مد نظر قرار دهیم.

طلایی در پایان گفت: در جلسه شورای فنی حاضر می شوم و گزارش عملکرد خود، اعضای کادر فنی و کشتی گیران را به اعضا ارائه می دهم و در نهایت تابع تصمیم این عزیزان و فدراسیون هستم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس