کد خبر 794098
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
مراسم عزاداری ظهر روز عاشورای حسینی در مرکز اسلامی هامبورگ

مراسم عزاداری دهه دوم صفر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

 به گزارش مشرق، مراسم عزاداری دهه دوم ماه صفر با سخنرانی حجج‌الاسلام والمسلمین رفیعی، جوشقانیان و مؤمنی و مداحی مهدی سلحشور، رضا ایزدی، حسن مالکی‌نژاد و جواد برزگر در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

در دهه دوم ماه صفر سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوادی، سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر توسط حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین جوشقانیان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سعیدی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و سخنرانی قبل از نماز مغرب و عشاء نیز توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم تکیه‌ای و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقداد تابش در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر دنبال می‌شود.

مراسم قرائت دعای جامعه کبیره پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۸ آبان ماه در ساعت ۲۱:۳۰ توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی و مراسم قرائت دعای کمیل نیز در این تاریخ‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر شفیعی و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور و علی مالکی‌نژاد برگزار می‌شود.

 زیارت عاشورا بعد از نماز صبح با مداحی سید ناصر آبیار همزمان با پنج‌شنبه صبح و دعای ندبه این هفته نیز روز جمعه ۱۲ آبان ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ جوشقانیان و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور دنبال می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس