وحشت در منهتن

طی حمله تروریستی در منطقه منهتن تعدادی از شهروندان آمریکایی کشته و زخمی شدند. این حمله در نزدیکی بنای یادبود قربانیان حمله تروریستی در یازدهم سپتامبر صورت پذیرفت.

 به گزارش مشرق، باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در واکنش به حمله تروریستی در منطقه منهتن طی پیام توئیتری نوشت: من و میشل به نوبه خودمان همراه هستیم با قربانیان حادثه تروریستی امروز نیویورک و هر آنکس که برای حفظ امنیت ما تلاش میکند. باور دارم که نیویورکی ها مثل همیشه مقاوم هستند.

همچنین هیلای کلینتون، وزیر امور خارجه سابق و رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، طی پیام توئیتری به این حمله تروریستی واکنش نشان داد و نوشت: بازگشت پذیری مردم نیویورک بالاتر از اقدام ترسوصفتانه و خفت بار تروریسم است. همراه هستم با قربانیان این فاجعه، خانواده هایشان، و انسانهای مسئولیت شناسی که دیگران را نجات دادند.

به گزارش مشرق، طی حمله تروریستی روز گذشته که در منطقه منهتن تعدادی از شهروندان آمریکایی کشته و زخمی شدند. این حمله در نزدیکی بنای یادبود قربانیان حمله تروریستی در یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی به برج‌های دو قلوی تجارت جهانی صورت پذیرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که عامل حمله فردی ۲۹ ساله و به نام سیف اله حبیب الله اویچ سایپوف و اصالتا اهل ازبکستان است.

اف بی آی مدعی شده که فرد مهاجم هنگام تیراندازی "الله اکبر" گفته است. با این ادعای اف بی آی، ظن عملیات تروریستی داعش تقویت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کرمانشاهی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    6 0
    از خودتان است که بر خودتان است....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس