کد خبر 793626
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
پژو ۲۰۰۸

شرکت پژو، نسل جدید از مدل پژو ۲۰۰۸ را با تغییرات بدنه، افزایش گزینه های پیشرانه و به خصوص پیشرانه برقی در سال ۲۰۱۹ میلادی راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، شرکت خودروسازی پژو فرانسه در راستای گسترش و اقبال جهانی از خودروهای برقی و هیبرید، فرآیند برقی سازی مدل های خود را آغاز کرده و در جدیدترین تصمیم خود از عرضه‎ نسخه برقی پژو ۲۰۰۸ خبر داده است.

مدل پژو ۲۰۰۸ به مدت ۴ سال است که با یک بدنه ثابت راهی بازار می شود و خبری از تولید نسل جدید از این کراس اوور تا به امسال شنیده نشده است. حال با اعلام شرکت پژو ، مدل ۲۰۱۸ یک سال دیگر هم با همین فرم بدنه و گزینه های موجود راهی بازار خواهد شد تا سر انجام در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد حضور دومین نسل از این خودرو به همراه تغییرات زیاد در بخش پیشرانه و الگو برداری از طراحی بدنه مدل های پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ باشیم.

پژو ۲۰۰۸ خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد. درنهایت در آوریل ۲۰۱۳ تولید و عرضه‌ تجاری آن به عنوان جایگزین پژو ۲۰۷ SW در اروپا آغاز شد.

پژو ۲۰۰۸ در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ که بدو ورود این کراس اوور به بازار بود، موفق به کسب جوایز زیادی از جمله «بهترین خودرو سال ۲۰۱۳ اروپا» از سوی اتحادیه روزنامه نگاران ایتالیا، «بهترین خودرو سال ۲۰۱۳ اروپا» از سوی انجمن نویسندگان خودرو ایرلند، « Golden Steering Wheel» و «بهترین خودرو سال ۲۰۱۴ » از منظر دو مجله اسپانیایی ویژه بانوان Elle و Mujer Hoy شده است.

منبع: خودروکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 2
    فرانسه را آباد کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس