کد خبر 793289
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
 ایگور پانادیچ

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر AFC من را دو هزار دلار جریمه کرده مربی الهلال را باید یک میلیون دلار جریمه کند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با صدور رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر الهلال انجام داده، به پرداخت جریمه سنگینی محکوم شد و باید 14 هزار دلار بپردازد.

همچنین ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس هم به دلیل درگیری با کادر فنی الهلال به پرداخت دو هزار دلار محکوم شد. این در حالی است که این مربی معتقد است رای کنفدراسیون فوتبال آسیا نا عادلانه است.

ایگور پانادیچ در رابطه با جریمه‌اش توسط AFC به خاطر درگیری با کادر فنی الهلال در بازی رفت پرسپولیس برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من اصلا نمی‌دانم که چه بگویم چرا که اصلا الهلالی‌ها دعوا را شروع کردند. مربی الهلال در تمام طول بازی به داور اعتراض می‌کرد این هم در حالی بود که آنها گلشان را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده بودند. من هم به مربی الهلال فقط گفتم که گل اول تیم‌تان آفساید بود.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من با هیچکس دعوا نکردم بلکه این الهلالی‌ها بودند که شروع کننده دعوا بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این جریمه عادلانه است یا خیر، تصریح کرد: آنها از کجا می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاده و من چه گفتم و الهلالی‌ها چه حرف‌هایی به ما زدند که اینگونه رای صادر می‌کنند؟ شاید اصلا من به زبان خودم با آنها صحبت کرده باشم، این رای اصلا عادلانه نیست.

پانادیچ در پایان اظهار داشت: اگر AFC من را دو هزار دلار جریمه کرد پس سرمربی الهلال باید یک میلیون دلار جریمه شود. چون مربی آنها در تمام طول بازی به داور وسط، کمک داورها و داور چهارم اعتراض می‌کرد. من به آنها گفتم چرا به داور اعتراض می‌کنند در حالی که گل‌تان آفساید بود؟

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس