کد خبر 792549
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
سرلشکر باقری

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای برگزاری همایش وحدت ارتش و سپاه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای برگزاری همایش وحدت ارتش و سپاه قدردانی کرد.


متن این پیام به شرح زیر است:

برگزاری همایش وحدت‌آفرین همدلی و اتحاد ارتش و سپاه به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که حاصل تدبیر، بصیرت و موقعیت‌سنجی جنابعالی بود صحنه‌های زیبایی از وحدت توام با اقتدار نیروهای مسلح نزد افکار عمومی جهانیان و ایران اسلامی خلق کرد.

در شرایطی که حاکمیت استکباری آمریکا در ادامه اقدامات ظالمانه خود علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی این بار فشارهای خود را متوجه یکی از پایه‌های اقتدار نظام اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده است برگزاری چنین همایش خلاقانه و ابتکاری حاوی پیام‌هایی روشن و آشکار برای دوست و دشمن بود که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پیگیری اهداف انقلاب با وحدت و صلابت همیشگی کمترین تردیدی ندارند. از این رو و به مصداق حدیث شریف رضوی "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل" مایلم بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را به خاطر برگزاری این همایش وحدت‌آفرین خدمت جنابعالی و همکاران شما در نزاجا اعلام نمایم.

از خداوند قادر و متعال دوام عزت جنابعالی و توفیق آحاد رزمندگان دلاور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر و تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای آرزومندم

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار باقری
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس