کد خبر 792412
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش مشرق، منابع رسمی اعلام کردند پنج بانوی زندانی در بند آل خلیفه در اعتراض به شکنجه‌ها و وضعیت ناگوار افراد در بند زندان‌های آل خلیفه به اعتصاب غذا دست زدند.

مرکز “معهد البحرین للحقوق والدیمقراطیة” در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به وضعیت ناگوار ۴ نفر از این ۵ بانو که در زندان شهر عیسی نگهداری می‌شوند، خواستار بررسی فوری وضعیت پزشکی و درمانی آنان شد.

بر پایه اطلاعیه این مرکز، یکی از این افراد به نام هاجر منصور حسن با ۴۹ سال سن، بامداد جمعه به بیمارستان منتقل و بعد از چند ساعت به زندان بازگردانده شده است. همچنین سه زندانی دیگر به نام‌های نجاح الشیخ، أمیرة القشعمی و مدینة علی به رسیدگی فوری پزشکی نیاز دارند.

پنجمین زندانی که دست به اعتصاب غذا زده زینب مرهون می‌باشد. رژیم آل خلیفه با مراقبت شدید اجازه نداده کم‌ترین خبری از وضعیت وی به بیرون از زندان درز کند!

هاجر منصور حسن مادر یکی از فعالین حقوق بشری بحرین است و به همین جهت به عنوان برگه فشار رژیم آل خلیفه مورد استفاده قرار گرفته است! رژیم آل خلیفه، او فرزند و خواهرزاده‌اش را بر پایه اعترافات ساختگی تحت شکنجه قرار داده تا بتواند فعال حقوقی را تحت فشار بگذارد.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس