منصور غلامی نمایه

امروز جلسه رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی وزارت علوم برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، صبح امروز (یک‌شنبه) جلسه رأی اعتماد به منصور غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم در صحن علنی مجلس شورای برگزار می‌شود.

منصور غلامی کیست؟

غلامی در سال ۱۳۳۲ در شهر همدان در خانواده‌ای مذهبی و متدین متولد شد. وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۵۳ در رشته ترویج و آموزش کشاورزی از مدرسه عالی کشاورزی همدان گرفت. وی در سال ۱۳۶۴ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم باغبانی از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد و در همان سال تا سال ۱۳۶۷ ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا را عهده‌دار بود.

او در سال ۱۳۷۰ برای تحصیل در مقطع دکتری به دانشگاه آدلاید استرالیا رفت و در سال ۱۳۷۴ در مقطع دکترای رشته علوم باغبانی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و به ایران بازگشت.

غلامی پس از بازگشت به ایران مجدداً به‌مدت یک سال معاون اداری و مالی دانشگاه بوعلی سینا شد و پس از آن ریاست آن دانشگاه را عهده‌دار بود. وی هم‌اکنون نیز رئیس دانشگاه بوعلی سینا است.

فایل برنامه‌های پیشنهادی گزینه وزارت علوم از اینجا قابل مشاهده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • صادق IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    7 2
    تو مملکت ما هیچکی سرجای خودش نیست. به عنوان مثال این آقا با مدرکی که داره باید وزیر کشاورزی میشد !
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    0 0
    خخخخ مدارج ترقي رو خوب طي كردن. خوبه مشرق يه گزارش در مورد نحوه ادامه تحصيل در استراليا منتشر كنيد. مقطع دكتري در رشته باغباني در استراليا موضوع جالب و منطقيي نيست. در مورد نحوه بورسيه و هزينه ها كه شخصي بوده يا دولتي و ديگر مسايل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس