کد خبر 791939
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
امیر حاج رضایی

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، پرسپولیس در دیدار روز پنجشنبه مقابل استقلال خیلی زیر توپ زده است.

به گزارش مشرق، امیر حاج‌رضایی در مورد هشتادوپنجمین دربی شهر تهران که به برتری یک بر صفر پرسپولیس انجامید، اظهار داشت: به نظر من این بازی از لحاظ فنی یک بازی معمولی بود. در این مسابقه روحیه محافظه‌کاری بر هر دو تیم حاکم بود، ولی فکر می‌کنم استقلال در نیمه دوم برتری داشت. در مجموع معتقدم که تساوی در این بازی نتیجه عادلانه‌تری بود. البته چیزی که مردم را خوشحال کرد این بود که دربی هم گل داشت و هم اینکه یک تیم پیروز از زمین خارج شد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: این بازی از لحاظ تعداد حضور تماشاگران یکی از پرشورترین بازی‌ها بود. به‌هرحال هواداران دو تیم در انتظار نتیجه گرفتن تیم محبوب‌شان بودند و خیلی‌ها دوست داشتند که این بازی زیباتر شود. البته دیدگاه ما با مربیان فرق می‌کند، چون برای آنها نتیجه‌گیری بسیار مهم است.

حاج‌رضایی همچنین با اشاره به سبک بازی استقلال گفت: استقلال با سبک معروف خودش دنبال نتیجه‌گرفتن بود، یعنی استفاده از توانایی‌های خسرو حیدری و کارهای ترکیبی او با وریا غفوری. به نظر من استقلال در قیاس با بازی‌های گذشته پیشرفت کرده است، ولی آنها بازی‌ساز نداشتند و من نمی‌دانم چرا جپاروف بازی نکرد. از طرفی خط حمله استقلال هم همچنان با مشکل مواجه است و به‌عنوان مثال بازیکنی مثل شهباززاده از روزهای خوبش دور است.

وی در مورد شرایط پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: چیزی که در بازی روز پنجشنبه در نوع خودش قابل تأمل بود، این بود که پرسپولیس زیاد زیر توپ زد. به‌هرحال برانکو از دربی قبلی تجربیاتی را کسب کرده بود و بعد از اینکه تیمش به گل رسید ترجیح داد بازی را نگه دارد. حتی دو تعویض برانکو در دقایق پایانی دفاعی بود، چون پیروزی برای او مهم‌تر بود.

حاج‌رضایی در پایان تصریح کرد: خط هافبک پرسپولیس در این بازی تقریباً ناتوان بود به ویژه کامیابی‌نیا که نتوانست مثل روزهای اوج خودش بازی کند. من معتقدم که خط هافبک استقلال نتوانست از ضعف خط هافبک پرسپولیس استفاده کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس