ارتش سوریه

نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، شهرک راهبردی « جب البیض» را در شمال غرب منطظقه راهبردی « اثریا» به کنترل خود درآورند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق اشغالی شمال استان حماه با انجام حملات گسترده علیه مواضع هسته های خاموش گروه تروریستی داعش و تروریست های جبهه النصره موفق به پیشروی در محورهای مختلف شدند.

نیروهای سوری و مقاومت در نهایت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، شهرک راهبردی « جب البیض» را در شمال غرب منطظقه راهبردی « اثریا» به کنترل خود درآورند.

از ساعتی قبل هم مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره در این محور به شدت هدف قرار داده شده و نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند بخش وسیعی از منطقه مخابراتی « السیریاتل» را پاکسازی کنند و  30 تن از تروریست ها را به هلاکت برسانند؛ این منطقه راهبردی در مسیر جاده بسیار مهم سلمیه_اثریا واقع شده است.

عملیات پاکسازی روستاهای «خفیه،مریجب جملان و ام میال» که تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصره  هستند، در دستور کار قرار دارد. هدف اصلی عملیات ایجاد چند لایه کمربند امنیتی در بخش غربی و شمال غربی منطقه راهبردی اثریا است.

به گزارش مشرق، شهرک های «رسم الاحمر،رسم التینه،مشیرفه،جروح،بغیدید و وادی زاروب» در غرب شهرک « جب الابیض» همچنان در اشغال هسته های خاموش گروه ترویستی داعش هستند؛ با پاکسازی مناطق آلوده در این محور امنیت مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از  دمشق به حلب تامین می شود.

به گزارش مشرق، ماه گذشته، نیروهای مقاومت و ارتش سوریه توانستند مناطق اشغالی شرق حماه و شمال استان حمص را به مساحت ۳هزار و ۴۰ کیلومتر مربع پاکسازی و آزاد کنند اما گروهی از هسته های خاموش تروریست های داعش همچنان در منطقه حضور دارند.

هسته های خاموش عناصر تروریستی داعش در هفته های گذشته به مواضع تروریست های جبهه النصره و احرارالشام حمله کردند و توانستند چندین شهرک را به اشغال خود درآوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    10 0
    ترامپ التماس کن التماس برای آینده
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    9 0
    شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    6 0
    شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات
  • ش IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
    2 7
    جمع کنید این چرت پرت ها کل شهر های سوریه را راهبردی کردی حالا اگه مردی اسم سه شهر غیر راهبردی رو بگو
    • CO ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      0 3
      احسنت
    • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
      4 0
      دوست عزیز شما که این قدر زود ازشکست تکفیریها ناراحت میشوی بهتراست اطلاعات راجع به سوریه را درسایت اعماق متعلق به داعش پیگیری کنی تابه ارامش روانی برسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس