نقشه میدانی استان حماه.jpg

عناصر تروریستی جبهه النصره حملات خود را علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شمال استان حماه از سه محور آغاز کردند.

به گزارش مشرق، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره از صبح امروز ضد حملات سنگینی را در شمال استان حماه برای اشغال دوباره مناطق تازه آزاد شده انجام دادند؛ عملیات عناصر تروریستی در محور شمال غرب منطقه اثریا صورت گرفت.

عناصر تروریستی جبهه النصره حملات خود را علیه مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شمال استان حماه از سه محور آغاز کردند و درصدد بودند در گام نخست، روستاهای «جویعد، تم الهوی و ابولفه» را دوباره اشغال کنند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت موفق شدند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و با کمک یگان موشکی، تروریست‌های جبهه النصره را به طور دقیق هدف قرار دهند؛ در ابتدای این درگیری ها، چندین خودروی نظامی و انتحاری تروریست ها توسط موشک‌های هدایت شونده جبهه مقاومت به طور کامل منهدم شد.

درگیری های در حومه شمال غرب منطقه راهبردی «اثریا» (مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز به شمال سوریه) ساعت‌ها ادامه یافت و در نهایت نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده‌های روسی توانستند حملات را در این محور دفع کنند.

در جریان این عملیات حدود ۵۴ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره کشته و زخمی شدند؛ نام «انس ابومالک» از سرکرده های بلند پایه ارشد میدانی جبهه النصره در لیست کشته شدگان دیده می شود.

«ابو عبدالله تفتناز و نور الشامی» دو سرکرده ارشد میدانی دیگر گروه تروریستی جبهه النصره هم در جریان درگیری های امروز به هلاکت رسیدند تا تروریست‌ها بدون کسب نتیجه‌ای مجبور به عقب نشینی شوند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت از ساعتی قبل هم برای تامین امنیت بیشتر  جاده راهبردی «شیخ هلال - اثریا»، عملیاتی را علیه تروریست‌های جبهه النصره انجام دادند و پس از درگیری‌های سنگین موفق شدند مزارع «المشرفه، ابولفه» و روستای «مشرفه الشکوسیه» را به کنترل خود در آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    14 1
    فقط بمباران شدید
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    2 0
    دیدن نابودی تروریستهای داعشی و النصره خیسلی لذت بخشه و این یعنی ان مع العسره یسری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس