کد خبر 791197
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
تشویق هادی نوروزی

مهرداد اولادی و هادی نوروزی بازیکنانِ گلزن دربی هستند که دیگر در جمع ما نیستند.

به گزارش مشرق، جای خالی کاپیتان فقید سرخ ها یعنی هادی نوروزی و مهاجمِ اسبق سرخابی ها، مهرداد اولادی هرچند در زمین احساس نمیشود، اما روی سکو، در جایگاه ویژه و کنار دیگر پیشکسوتان بسیار خالی است.

نوروزی که نزدیک به یک دهه در پرسپولیس حضور داشت، سابقه زدن 3 گل و دادن 2 پاس گل در شهرآورد پایتخت را داشت و مهرداد اولادی نیز با تک گل 3 امتیازی، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

مرحوم اولادی در دربی 61 و در حالی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، با ضربه ای چیپ مهدی رحمتی را مغلوب خود کرد و صحنه ای ماندگار در تاریخ شهرآوردها را ثبت کرد.

کاپیتان نوروزی نیز در دربی 68 گل اول پرسپولیس را وارد دروازه وحید طالب لو کرد و در ادامه نیز کریم باقری پرسپولیس را به پیروزی رساند. جالب است بدانید این پیروزی پس از 6 تساوی به دست آمد و آخرین بُرد پرسپولیس نیز با گل مهرداد اولادی به دست آمده بود.

نوروزی در دربی جام ولایت هم 2 گل برای پرسپولیس زد تا شمارِ گل هایش به 3 برسد. پس از آن در دو پیروزی متوالی قرمزها در لیگ چهاردهم دو پاس گل به مهاجمان تیمش داد تا نقش پررنگی در بردهای پرسپولیس داشته باشد.

یاد مهرداد اولادی و هادی نوروزی به خیر. در کنارِ این دو باید یادی کرد از دیگر گلزنان دربی که دیگر در جمع ما نیستند: صفر ایرانپاک، همایون بهزادی، غلامحسین مظلومی و...

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس