کتاب کنار قدم های جابر - کراپ‌شده

مغازه‌ای از انتشار کتاب کنار قدم‌های جابر با مقدمه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت این کتاب با تخفیف ویژه ارائه می شود.

گروه فرهنگ و هنر مشرق - مجید مغازه‌ای کتاب «کنار قدم های جابر» را مجموعه‌ای از خاطرات برگزیده زائران اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: این کتاب خاطرات منتخب اولین فراخوان سوگواره خاطره‌نویسی اربعین حسینی است که با مقدمه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت مزین شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
دبیر اولین سوگواره خاطره‌نویسی پیاده‌روی اربعین حسینی با اشاره به انتشار این کتاب توسط نشر مجنون (http://nashrmajnoon.ir ) در قطع رقعی با تصحیح حسن صحرایی، گفت: خاطرات منتخبی که در این کتاب منتشر شده‌است از بین بیش از 140 خاطره‌ای است که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و توسط شورای بررسی برای چاپ انتخاب شد که امیدواریم در دوره‌های بعدی این جشنواره خاطرات بیشتری امکان چاپ داشته‌باشند.

مغازه‌ای پایگاه اطلاع رسانی حج، موسسه هنری رسانه ای اوج و شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان قم، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی را به عنوان برخی از همراهان اولین فراخوان سوگواره خاطره نویسی اربعین نام برد و افزود: در برپایی این خیمه حسینی هرکس به نوبه خود قدمی را برداشته است که این حماسه عظیم ماندگارتر شود.

وی در ادامه به بخشی از مقدمه این کتاب به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر اشاره کرد و گفت: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تصریح کردند که «کتاب حاضر بدنبال انعکاس جلوه‌های زیبا و متنوع اربعین و آشناسازی عاشقان این مسیر با وظایف و مسئولیت‌ها و فرهنگ‌سازی برای ماندگار نمودن این حرکت شکوهمند و بی‌نظیر مردمی است.»

وی با اشاره به امکان خرید اینترنتی این کتاب از طریق پاتوق کتاب فردا(bookroom.ir)، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب علاوه بر مراجعه به سایت نشر مجنون به آدرس (http://nashrmajnoon.ir) می‌توانند از طریق پست الکترونیکی (n.majnoon110@gmail.com) و یا تماس با شماره 09122519297 این کتاب که با هزینه تمام‌شده، عرضه می‌شود را دریافت کنند. همچنین این کتاب در آستانه اربعین حسینی با تخفیف ویژه به زائران و علاقمندان ارائه خواهد شد.

برای تهیه کتاب کنار قدمهای جابر می توانید نام این کتاب را به شماره 10003022 پیامک نمایید.

گفتنی است چاپ اول این کتاب در شمارگان گسترده برای علاقه‌مندان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    0 0
    قسمت بشه پابوسی برم کربلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس