کد خبر 790430
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

از خصوصیات کوش آداسی این است که هوای آن کاملا مدیترانه ای است با تابستان های گرم و زمستان های نسبتا سرد اما بهترین زمان برای سفر به این ساحل زیبا اواخر بهار تا اواخر تابستان می باشد.

کوش‌آداسی فرودگاه ندارد، ولی رفتن به آن‌جا از طریق فرودگاه ازمیر، که در هشتادکیلومتری شهر واقع شده، امکان‌پذیر است.

از جاذبه های گردشگری کوش آداسی می توان به  افه‌سوس یکی از جاهایی که هر سال مسافران زیادی را به کوش‌آداسی می‌کشاند، تور افه‌سوس است. افه‌سوس، بازمانده‌های شهری است چندین‌ هزارساله از امپراطوری رُم شرقی که بین ازمیر و کوش‌آداسی قرار گرفته و رفتن به آن از هر دو شهر ممکن است. تور از صبح تا بعدازظهر طول می‌کشد و ناهار را هم در یکی از رستوران‌های محلی صرف می‌کنند. قبل از رسیدن به افه‌سوس، خانه‌ای قدیمی وجود دارد که حضرت مریم ده سال آخر عمرشان را این‌جا گذرانده‌اند و امروز تبدیل به زیارتگاه شده است. بعد از آن شهر زیبای افه‌سوس است با ستون‌های سنگی بزرگ، میدان نبرد گلادیاتورها و بقایایی از آمفی‌تئاتر و دروازه‌های شهر. کوه‌های شمال افه‌سوس، جایی است که می‌گویند اصحاب‌کهف توی غاری در دامنه‌ی کوه نزدیک به دویست سال خوابیده بودند

معمولا یکی دیگر از برنامه های تورهای مسافرتی بازدید یک روزه از شهر “ازمیر” می باشد. بهترین خرید ترکیه را در سفر به کوش آداسی میتوانید از “سوکه” و ” ازمیر” انجام دهید.

از مراکز خرید کوش آداسی می توان به کاله ایچی اشاره کرد . این مرکز خرید معروف کوش آداسی به نام کوش واقع در محله کاله ایچی است

در بین مراکز خرید کوش آداسی، مرکز خرید سوکه شرایط بهتری دارد.خرید از آوت لت فکتوری بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بیشتر فروشگاه ها تخفیف های با درصدهای بالا در نظر گرفته اند که می توانید بهترین خریدهای خود را در سفر به کوش آداسی ترکیه از سوکه انجام دهید و از سفر ترکیه نهایت استفاده را ببرید .

برای خرید حتما به چهارشنبه بازار سر بزنید .این بازار برای لباس و پوشاک است برای دسترسی به این بازار  هر ۵ دقیقه یک بار مینی بوس هایی از ایستگاه “ساحل بانوان” به مقصد بازار حرکت می کنند . در چهارشنبه بازار می توان پوشاکی با تولید محلی باکیفیت و ارزان خرید. لوازم خانگی، لوازم آرایشی و کفش هم در این بازار یافت می شود.

در شهر کوش آداسی ۳ پارک آبی وجود دارد. دو تای آنها در میان بزرگ ترین پارک های آبی اروپا قرار دارند. پارک آدالند (Adaland) در ۴ کیلومتری و آکوا فانتزی (Aquafantasy) در ۶ کیلومتری کوش آداسی قرار دارند و لانگ بیچ آکواریزورت (Longbeach Aquaresort) در ۵ کیلومتری جنوب کوش آداسی واقع شده است و به اندازه دوتای دیگر بزرگ نیست.

برای رزرو تور کوش آداسی و هتل های کوش آداسی می توانید از طریق سایت www.mehrparvaz.com تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.و یا برای اطلاع از قیمت تورها با همکاران ما در مهرپرواز از طریق شماره های۰۲۱-۴۳۶۳۸-۸۸۵۰۷۱۹۰ در تماس باشید.


**این محتوا تبلیغاتی است و مطالب آن از طرف مشرق تایید یا رد نمی‌شود**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس