کد خبر 790339
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
بودجه

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس جزئیاتی از نشست اعضای کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست صبح امروز(سه‌شنبه 2آبان) این کمیسیون، گفت: در این نشست محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌و بودجه و معاونانش حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نوبخت گزارشی از اختصاص بودجه به طرح‌های عمرانی کشور به نمایندگان ارائه کرد، افزود: حدود 70 هزار میلیارد تومان اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه سال 96 پیش‌بینی شده است، لذا کمیسیون عمران با جدیت و حساسیت بالایی بر نحوه اختصاص این اعتبارات نظارت دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر اینکه بر اساس آخرین اطلاعات در 7 ماهه نخست سال جاری حدود  42 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص پیدا کرده است، ادامه داد: تاکنون 6 هزار میلیارد تومان بودجه اعتبارات عمرانی به صورت ریالی و مابقی به صورت اسناد خزانه و اوراق مشارکت پرداخت شده که بر این اساس 30 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی بودجه  تزریق شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد، گفت: عمده محور سوالات مطرح شده درباره رفع  اشکالات و ایرادات در حوزه منطقه‌ای و ملی بود که مهلتی به وزیر راه و شهرسازی داده شد تا آنها را اصلاح کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس