کد خبر 784340
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
نوبخت در مجلس

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه اعتبار 29 هزار میلیارد تومانی به طرح‌های استانی در 7 ماهه نخست سال جاری اختصاص یافت، گفت: 50 درصد اعتبارات طرح‌های استانی تخصیص یافته است.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به حضور امروزش در کمیسیون عمران خانه ملت، اظهار داشت: به دعوت رئیس و اعضای کمیسیون عمران در این کمیسیون حضور یافتم تا گزارشی درباره چگونگی پرداخت و تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی ارائه دهم.

وی با بیان اینکه گزارش ارائه‌شده از سال 92 تا 7 ماهه نخست سال 96 بود، افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه بخشی از منابع باید از طریق اوراق و واگذاری دارایی‌های مالی و بخشی به صورت نقدی پرداخت شود، وضعیت نسبتاً مناسبی در این زمینه وجود داشته است.

نوبخت تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش در 7 ماهه نخست سال جاری، 29 هزار و 900 میلیارد تومان بودجه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و اعتبارات طرح‌های استانی و توازن 50 درصد تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان خاطرنشان کرد: عزم اعضای کمیسیون عمران بر این بود که با تغییر رویکردها و با ایجاد وفاق طرح‌های عمرانی کاهش یابد و از مشارکت بخش دولتی در این زمینه استفاده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس