کد خبر 790108
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
 لامبورگینی

حواشی اطراف لامبورگینی همیشه زیاد بوده است به طوری که بسیاری از طراحان هر روز طرح های جدید از کانسپت های متفاوت لامبورگینی را ارائه می دهند که برخی از آن ها بسیار هیجان انگیز هستند.

به گزارش مشرق، در حالی که لامبورگینی برای رونمایی از مدل اوروس آماده می شود، صحبت هایی پیرامون یک خودروی اسپرت سدان نیز به گوش می رسد اما همه این ها باعث نمی شود که فراموش کنیم این خودروساز ایتالیایی هرگز یک خودروی استیشن تولید نکرده است.

ایگور شیتیکو، طراح روس این طرح جذاب را برای لامبورگینی طراحی نموده تا رقیبی جدی برای GTC۴Lusso فراری ایجاد کرده باشد. برای طراحی این لامبورگینی استیشن از طراحی خودروهای مختلف این شرکت از جمله سستو المنتو، رونتون و غیره الهام گرفته شده است اما در مجموع یک خودروی منحصر به فرد ایجاد شده است.

طراحی خودرو بسیار زاویه دار و خشن است. سه ورودی هوا در جلوی خودرو و دقیقا زیر دماغ تیز خودرو قرار داده شده همچنین شیشه لامبورگینی تا روی سقف ادامه دارد. طراحی این خودرو چیزی در مورد جزئیات موتوری آن بیان نکرده اما می توان انتظار داشت که اگر لامبورگینی این طرح را قبول کند، از موتور ۴ لیتری V۸ اوروس استفاده خواهد کرد.

البته به هیچ عنوان نباید انتظار داشت که این خودرو به این زودی ها مورد تایید قرار بگیرد یا حتی به تولید برسد اما این کانسپت می تواند ابتدای راهی برای تولید حداقل یک مدل لامبورگینی استیشن باشد چرا که مدل شاسی بلند اوروس هم ابتدا یک آرزو برای طرفداران این برند ایتالیایی بود که حالا به حقیقت تبدیل شده است.

منبع: خودروکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا CH ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
    0 0
    عجب چیزی.
  • ممد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
    1 0
    شما هم عشق ماشین هستید ها... مرد حسابی مردم پول ندارن قسط هاشون رو بدن لاکچری کانسپ لامبورگینی رو تبلیغ می کنید. خدا ی عقلی بهتون بده برای خودتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس