کد خبر 819932
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
 سوپر اسپرت هیوندای

جنسیس، برند لوکسی که در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک برند مستقل از هیوندا شکل گرفت و تا به حال تنها ۲ خودروی سدان از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش مشرق، جنسیس، برند لوکسی که در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک برند مستقل از هیوندا شکل گرفت تا به حال تنها ۲ خودروی سدان از خود به نمایش گذاشته است که خودروی سوم آن در راه است؛ گرچه یک برنامه بلندپروازانه در حال اجراست که تا سال ۲۰۲۰ طیف محصولات خود را با SUV ها و یک خودروی کوپه پر کند. اما آیا می دانستید که برند جنسیس در حال برنامه ریزی برای ارائه محصول مهم تری مانند یک خودروی اسپرت منحصر به فرد است؟

این موضوع ابتدا یک شایعه هیجان انگیز بود که مطالعات طراحی در مورد هیوندا N-Vision گرن تاریسمو به آن دامن زد، ولی به تازگی نشریه استرالیایی Wheels صحت آن را تایید کرده است.


نشریه Wheels در گفتگو درباره این خودروی اسپرت با آقای لوک دانکروالک معاون طراحی جنسیس، از او نقل کرد که گفته است: « ما قطعا در حال انجام این پروژه هستیم. »


علاوه براین آقای وونگ-چول یانگ معاون تحقیق و توسعه برند جنسیس این پروژه را این چنین توصیف کرد: « این پروژه چیزی است که برند ما در حال حاضر به آن نیاز دارد. »


رئیس بخش تحقیق و توسعه توضیح داد که برای چنین خودرویی موتور برقی و نیروی باتری به یک موتور احتراق داخلی بزرگ ارجحیت دارد. آقای یانگ همچنین اشاره کرد که توسعه چنین خودرویی احتمالا با هدایت و راهنمایی آقای آلبرت بیرمن انجام خواهد شد که رهبر بخش در حال رشد N-Performance هیوندا و رئیس سابق بخش M-Power بی ام و است.


تا به حال ایده پردازی در مورد این خودرو در حد یک پروژه است و آقایان دانکروالک و یانگ هر دو به نشریه Wheels گفتند که این خودرو هنوز در مرحله طراحی به سر می برد.

این موضوع به این معناست که احتمالا این خودرو چندین سال بعد معرفی خواهد شد. در این حین برند جنسیس درگیر مشکلات معرفی سدان اسپرت جدید G۷۰ به همراه چندین SUV و یک خودروی اسپرت کوپه جدید است. با این حال شکی وجود ندارد که یک خودروی اسپرت منحصر به فرد با سیستم انتقال قدرت پیشرفته جایگاه این برند را ارتقا خواهد داد.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس