کد خبر 789454
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کوتینیو

سرمربی لیورپول امیدوار است که بتواند ستارگان این تیم را برای ماندن در آنفیلد ترغیب کند.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ در آستانه بازی حساس امروز تیمش مقابل تاتنهام به گزارش رسانه های اسپانیا مبنی بر اینکه بارسلونا آماده است در ژانویه بار دیگر برای خرید فیلیپه کوتینیو اقدام کند واکنش نشان داده است. 

کلوپ به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:در مورد توافق لیورپول با بارسلونا برای فروش کوتینیو هیچ چیزی نمی دانم. ما درباره این چیزها حرف نمی زنیم. حقیقت این است که در حال حاضر نه باشگاه و نه کوتینیو به این مسئله فکر نمی کنند. صحبت کردن درباره این مسئله در این برهه از فصل بی معنی است و اهمیتی ندارد. در پایان فصل می توانیم درباره این مسائل حرف بزنیم اما در ماه اکتبر تنها باید روی بازی ها تمرکز کنیم.

ما به عنوان یک باشگاه باید محیطی ایجاد کنیم که همه بازیکنان بخواهند در آن برای مدتی طولانی باقی بمانند. در حال حاضر موفق شدیم چنین محیطی درست کنیم و برای همین همه بازیکنان روی بازی ها تمرکز کردند و به ژانویه و یا تابستان فکر نمی کنند. همه می خواهند عضوی از تیم باشند اما در پنجره نقل و انتقالات شرایط ممکن است عوض شود. ما باید برای بازیکنان مان هر کاری که می توانیم بکنیم تا اینکه آن ها نشان دهند دیگر تمرکزشان اینجا نیست. در مورد امره جان و کوتینیو شکی وجود ندارد که ۱۰۰ درصد به لیورپول متعهد هستند. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس