کد خبر 789261
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
ابطحی

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: مسئولان کشور به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، به فکر حل مشکلات کشور باشند.

به گزارش مشرق، سیدمحمود ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور صحن علنی پارلمان، با اشاره به برخی آیات و روایات درباره امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در رویکرد امام حسین(ع) این است که مردم را به اسلام و احکام اسلامی علاقمند کنیم.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان کشوری افزود: سوال من این است که مسئولان و نهادهای ذیربط در حوزه علاقمندی مردم به اسلام چه کردید؟ در مخالفت با ظالمان در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی چه کردید؟ در گرفتن وجوهات شرعی و رساندن این وجوهات به دست صاحبان واقعی آنها چه کردید؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه اسلام و قوانین آن کارآمد هستند، تأکید کرد: این مسئولین هستند که توانایی اجرای قواعد و قوانین اسلامی را ندارند.

ابطحی با اشاره به مشکلات عدیده در نظام بانکی و پولی کشور تصریح کرد: بنده نسبت به کودتای خزنده‌ای که در اقتصاد کشور و بانک‌ها در حال ایجاد است، هشدار می‌دهم.

وی گفت: یکی از کارشناسان بزرگ اقتصادی آمریکا می‌گوید که این خیلی خوب است که مردم از نظام بانکداری ما سر در نمی‌آورند، چرا که اگر می‌دانستند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، حتی یک روز هم برای سرنگونی نظام مکث نمی‌کردند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با انتقاد از نظام بانکداری کنونی کشور، اظهار داشت: چرا امروز رشد نقدینگی امری عادی برای دولت شده؟ متأسفانه نظام بانکی امروز ما باعث ترویج ربا، بالا رفتن قیمت ارزهای خارجی، ایجاد رکود، رشد بیکاری، رشد اعتیاد و رشد طلاق در اثر بیکاری شده که بدبینی نسبت به نظام از خروجی‌های این معضلات است.

وی ادامه داد: آیا مسئولان می‌توانند با وجود این مشکلات شب راحت بخوابند؟ نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان کشور باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به وظایف کلان خود در حل مشکلات روز کشور بپردازند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    27 0
    برای وجودچنین مسولان بی مسولیتی متاسفم.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    26 1
    حاشیه ها رو علم کردند که راحت بخوابند دیگه!!!
  • AU ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    11 0
    مدیران کارآمد برای ایجاد موانع ریاد داریم. این از برکات هیپتوتیزم سرمایه داری است!
  • جعفر حسینی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    2 0
    با سلام ای کاش یکی از مسولین هم میگفت که نه درصد مالیات بر ارزش افزوده تمام بازار رو بهم ربخته این نه درصد رو هم مجلس تصویب کرد و کسی به اون اشاره نمیکند
  • محمود IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    0 0
    همه تون فقط خوب حرف میزنین اما وقتی میاین سرکار فکر جیب خودتون واشنایانتون هستین نظام ایران فقط نظام پارتی سالاره
  • محمود IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    1 0
    بابا شما توانائی درست کردن این اقتصادرو ندارین اقتصاد مثل فوتبال میمونه حتما یه مربی توانا میخوادیه اقتصاد دان از خارج بیارین این کشور رو درست کنه
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
      15 0
      مشکل از مربی نیست مشکل از سیستم مدیریت ارثیه و ناشایسته سالاریه
  • علیرضا IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    2 0
    با سلام. اقای نماینده حرف دل مردم رو میزنید بعد شما و همکارانتان میاید حقوق 900 تومان رو برای امرار معاش مردم تعیین میکنید. از سال دیگه هم با بسته شدن بقیه کارخانه ها دیگه لازم نیست حقوق کارگرها رو تعیین کنید.
  • US ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    مسولان اگرهیچ کاری هم انجام ندهند اشکال ندارد و از طرف ملت بخشیده میشوند فقط لطف نمایند از انجام هرگونه " سخنرانی" خودداری نمایند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس