نوبخت در مجلس

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان بودجه کشور عنوان کرد که بنا داریم بودجه‌ها را به جای اینکه در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دهیم آن را به صورت استانی تقسیم کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در جلسه امروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان بودجه گزارشی را در مورد بودجه سال 97 و اشکالاتی که در نظام بودجه‌ریزی وجود دارد، ارائه کرد.

وی افزود: نوبخت در این جلسه درباره مشکلاتی که ممکن است در بحث بودجه ریزی پیش بیاید همچون کاهش قیمت نفت،‌محدودیت‌ منابع و مشکلات موجود توضیحاتی را ارائه داد. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس سازمان بودجه گفت که در مورد برجام اگر آمریکایی‌ها از آن خارج شوند ما نسخه متناسبی را خواهیم داشت که مشکلی در بودجه‌ریزی کشور اتفاق نیفتد و خروج آمریکا از برجام ما را غافلگیر نخواهد کرد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: نوبخت همچنین عنوان کرد که ما در نظر داریم تا از این پس بودجه‌ها را به صورت استانی تقسیم کنیم و به جای اینکه اعتبارات را در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دهیم آن را مستقیم در اختیار شوراهای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها بگذاریم تا خودشان اعتبارات را توزیع کنند.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز عنوان کرد ما در حوزه عمرانی باید جدی‌تر وارد عمل شویم و نگاه‌های سلیقه‌ای را کنار بگذاریم و جامعه‌نگر باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس