کد خبر 788471
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
بارزانی

مرکز اطلاع رسانی الاعلام الحربی عراق اعلام کرد که عناصر بارزانی در شمال کرکوک از موشک‌های آلمانی علیه نیروهای عراقی استفاده کرده‌اند.

به گزارش مشرق، عناصر وابسته به بارزانی در شمال استان کرکوک مواضع نیروهای عراقی را با موشک هدف قرار دادند.

مرکز اطلاع رسانی الاعلام الحربی عراق اعلام کرد که عناصر وابسته به مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان عراق، در شمال کرکوک از موشک‌های ساخت آلمان علیه نیروهای عراقی استفاده کرده‌اند.

شبکه سومریه به نقل از این مرکز وابسته به فرماندهی عملیات مشترک نوشت عناصر وابسته بارزانی امروز جمعه در منطقه «آلتین کؤپری» واقع در شمال استان کرکوک از موشک‌هایی که آلمان آن‌ها را برای استفاده علیه داعش در اختیار نیروهای کرد گذاشته بود، علیه نیروهای فدرال عراق استفاده کرده‌اند.

الاعلام الحربی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که متأسفانه در این حمله موشکی، خسارت‌های جانی و مالی به نیروهای عراقی وارد شده است.

نیروهای عراقی صبح امروز موفق شدند شهر آلتین کؤپری را واقع در شمال استان کرکوک آزاد کنند.

برخی منابع اعلام کردند که نیروهای وابسته بارزانی همچنین برای جلوگیری از پیش روی نیروهای عراقی به شمال استان کرکوک یک پل را بر روی رود زاب در نزدیکی آلتین کؤپری منفجر کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    6 1
    موشک ضد زره میلان
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    10 0
    موشک باران بارزانی در کردستان توسط ایران می تونه امتحان خوبی برای تست موشک های ما در عمل باشه.
  • احمد US ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    3 2
    نیروهای عراقی از سلاح آمریکایی استفاده می کنند،کردها ازسلاح آلمانی نفت عراق سر از پالایشگاه آمریکایی ونفت اربیل از طیق رزنفت روسیه به آلمان میرود معامله خوبی است! این بین مردم بی دفاع دارند کشته می شوندومنابع طبیعی عراقی ها به این شکل نابود می شود وچرخ صنعت کفار می چرخد وکار می کنند !
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 16
    عراقیها از چه موشکی استفاده میکنن ساخت خودشون یا ساخت داعش!!؟؟
  • علی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    5 9
    اونا اگه از اسلحه المانی استفاده کردن شما ترسوها که با اونهمه لشکری که به راه انداخته. بودید از تانگهای پیشرفته امریکا. هم نگذشتید پیشمرگه هزار شر. شجاعت توی اون میدان جنگ به شماها داشت ولی خوشحال نشید شادیتون طولی نمیکشه اگه امروز از ایران وترکیه باچراغ سبز امریکا تونستید استفاده کنید کرد عراق سرمایه دارترین ومغزترین کشور دنیا رو پشت سرش داره اسراییل حالا که شما متحداتونو انتخاب کردید اوناهم متحدشون انتخاب کردن وجوجه رو هم اکل بهار نمیشمارن اخر قضیه رو تماشا کنید
    • محمد IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
      0 0
      بخون بازم رجز بخونید تا ضایع بشید
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    8 0
    الان فهمیدن اون مسلح کردنهای بی دلید برای چی بوده البته یک شانسی این وسط گیر همه طرفها امد که امیدوارم تا اخرین نقطه را ازاد کنن اون هم این بود که قرار داشتن کردها بعدا اینکار را انجام بدهند ولی تکبر و خودبینی بارزانی باعث شد حتی به نفع پسرهای خودشم کنار نره و با پایان دورش دیگر فرصتی برای وقت کشی نبود و میخواست بزور پادشاه بشه که باعث خراب شدن نقشه امریکا هم شد فقط از خدا میخوام هر چه رنگ ابی روی نقشه ها هست که بعد از داعش و ۲۰۰۳ تصرف شده بی کم و کاست ازاد بشه تا جلوی شهید شدن حججیها هم در سوریه بخاطر فتنه تجزیه کردها در سوریه هم تمام بشه کاش کسی بفهمه
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    2 8
    خود ارتش عراق علیه کردها تانک ابرامز و هامر اورده حالا می گوید .......
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 3
    عراقی یعنی عربی ؟ یا در ارتش عراق کرد هم هست ؟ چند درصد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس