image_2017-10-17_23-29-04.jpg

جنگنده های عراقی یکی دیگر از پایگاه های داعش را در مناطق مرزی مشترک با سوریه هدف قرار دادند.

 به گزارش مشرق، نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق در یک عملیات دقیق شناسایی موفق شدند با نفوذ در مناطق اشغالی، تحرکات سرکرده های ارشد گروه تروریستی داعش را در حدفاصل گذرگاه القائم ( شمال غرب استان الانبار) و شهر البوکمال ( جنوب استان دیرالزور سوریه) رصد و اطلاعات لازم را در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار دهند.

جنگنده های عراقی پس از دریافت مختصات دقیق برگزاری جلسه سرکرده های گروه تروریستی داعش به سرعت به سوی آسمان این منطقه پرواز کردند و با حملات گسترده محل برگزاری نشست تروریست ها را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

در این عملیات دقیق، 50 تن از تروریست های داعش از جمله چند سرکرده ارشد به هلاکت رسیدند؛ نام مسئولان امنیتی و شرعی گروه تروریستی داعش در منطقه در لیست کشته شدگان دیده می شود.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

در این حمله، « ابوعمر العراقی» از سرکرده های ارشد نظامی داعش که پیشتر در سوریه مسئولیت های زیادی به وی واگذار شده بود هم به هلاکت رسید؛ با انهدام این پایگاه، « ابومهند الحلبی»، رئیس به اصطلاح پلیس شرعی داعش در شهر البوکمال و القائم به هلاکت رسید.

در ادامه، جنگنده های عراقی یکی دیگر از پایگاه های داعش را در مناطق مرزی مشترک با سوریه هدف قرار دادند و « ابو مریم الشیشانی» یکی از سرکرده های نخبه گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساندند؛ این سرکرده سرشناس داعش یکی از نخبگان ساخت مواد منفجره و خودروهای انتحاری بود. در این عملیات 4 تن از  متخصصان چچنی ساخت مواد منفجره هم به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، جنگنده های عراقی در مرحله پایانی عملیات، پایگاه سوم گروه تروریستی داعش را هم هدف قرار دادند و « ابو سعید المصری»، مسئول مالی داعش در شهر البوکمال به همراه تعدادی دیگر از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    40 0
    الحمد للّٰه
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
    24 1
    به به شکاری های عراقی هم عقاب شدند تا قبل از این فقط ایران عقاب تیز پرواز داشت ولی در مجموع خوب شد الحمدلله
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    بعد از داغ شهادت سرتیپ زهر الدین این خبر یک مقدار داغمان را فرونشاند خدا آن سرتیپ شجاع را بیامرزد و ملعونین داعشی هلاک شده را لعنت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس