نقشه دیرالزور.jpg

گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت، حدود هزار تن نیروهای نخبه چچنی و ازبک خود را از گذرگاه القائم در استان الانبار عراق به جنوب استان دیرالزور سوریه اعزام کرده است.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از استان دیرالزور سوریه حاکیست، پیشروی نیروهای جبهه مقاومت در شهر المیادین ادامه دارد و در جدیدترین تحولات میدانی، بیش از ۶۰ درصد محله «المساکن»  از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد و ۴۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند. درگیری ها در بخش غربی این محله همچنان ادامه دارد.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت مواضع خود را در مناطق مهم «الرشاده، الجسر و طیبه» تثبیت کردند؛ با رسیدن نیروهای سوری و مقاومت به محله « الجسر»، محاصره تروریست های داعش در شهر المیادین کامل شده است و ارتباط آنان با محور جنوب (شهر البوکمال) قطع شد.

در حال حاضر، عملیات نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه برای پاکسازی کامل محله های «المساکن، فلاح، الملق، الثوره و بخش شمالی  محله شهرک صنعتی»ادامه دارد و جنگنده های سوری به شدت مواضع تروریست های داعش را در محورهای مختلف هدف قرار می دهند.

جنگنده های روسی درصدد هستند از نزدیک شدن تروریست ها از بخش شرقی رود فرات و حومه میدان های نفتی به سوی شهر المیادین جلوگیری کنند. با پاکسازی های صورت گرفته تاکنون ۸۰ درصد شهر المیادین از اشغال تروریست های داعش خارج شده است.

از سویی دیگر، گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت، حدود هزار تن نیروهای نخبه چچنی و ازبک خود را از گذرگاه القائم در استان الانبار عراق به  جنوب استان دیرالزور سوریه اعزام کرده است.

از محور شرقی رود فرات هم خبر می رسد،عملیات نیروهای متحد در چند محور ادامه دارد و نیروها با پاکسازی مناطق آلوده درصدد هستند خود را به نزدیکی مواضع نیروهای کرد برسانند. در جریان درگیر های چند ساعت گذشته نیروهای سوری و مقاومت به پیشروی ها از سمت منطقه «حطله تحتانی» ادامه دادند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند منطقه «حطله فوقانی» را به کنترل خود درآورند.

نیروهای جبهه مقاومت همچنین توانستند مواضع خود را در منطقه « مراط فوقانی» تثبیت کنند. در جریان عملیات در شرق رود فرات، میدان «الحلبیه» در منطقه الصالحیه از اشغال تروریست های داعش خارج شد.۳۰ تن از تروریست های داعش در جریان این درگیری ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، پیشروی نیروهای دموکراتیک سوریه در بخش شرقی رود فرات ادامه دارد و در جدیدترین تحولات میدانی روستای « هلالا» درحومه شهرک الصور به تصرف نیروهای کرد درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    60 49
    اکراد سوریه هم همانند بارزانی فرصت طلبی کردند بجای اینکه در بلبشوی جنگ از کشورشان سوریه حممایت کنند فرصت طلبی میکنند تا مهره ای برای استکبار جهانی و امریکا و اسرائیل باشند
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      28 45
      تو خوبی
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      20 35
      عاقبت تجزیه طلبان چه کرد باشند چه غیره نوکری برای بیگانه و نابودی و بدبختی برای خودشان است
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      20 1
      8 پایگاه نظامی نقد امریکا و اسرائیل در شمال سوریه دارد حالت خوشه به این راحتی اسرائیل از شمال سوریه عقب نشینی نمی کند مگر با سرب داغ
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      10 34
      عین ارمنی های جنگ جهانی اول که به جای اینکه در کنار امپراطوری عثمانی که کشورشون هم بود با روسیه یکی شده علیه امپراطوری عثمانی جنگ میکردند در خواب ارمنستان بزرگ کردها سوری عراقی هم الان عین اونا با اسراییل و امریکای جنایتکار یکی شدند مرگ بر اسراییل
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      14 6
      معلومه هواداران ترک داعش حسابی عصبانی هستن
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    23 0
    همه اخبار مشرق عالی است به غیر از نقشه هایی که می گذارید بیشتر قدیمی و غیر دقیق هستند
  • ستار IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    34 33
    متاسفانه بعضی از کردهای عراق و سوریه ، بد جوری دچار اشتباه سیاسی شده اند.....اینها بخاطر کدورتهایی که قبلاَ با صدام و حافظ اسد داشتند ، الان بجای دوراندیشی و همکاری با مردم منطقه ، بطرف آمریکا و اسراییل جذب شده اند و رفتارها و اقدامات اخیرشان اینگونه نشان میدهد که از یک حزب و گروه مستقل سیاسی به یک میلیشیای مزدور آمریکا و اسراییل تبدیل شده اند....پیروزیهای اخیر این کردها در سوریه و عراق ، بیشتر از آنکه نظامی باشد ، به نوعی خیمه شب بازی است ، بدینصورت که هم داعش و هم برخی از این کردها ، فرامین اربابان آمریکایی خود را انجام میدهند و در واقع مشغول بده بستانهای ارضی هستند.... طبیعی است که برای نیروهای ارتش عراق و سوریه و نیروهای مقاومت ، جنگیدن با نیروهای مزدور کرد ، بسیار راحتتر از جنگیدن با نیروهای داعشی و النصره و ارتش آزاد سوریه است و ترکاندن این بادکنکهای آمریکایی مشکل چندانی ندارد.... امیدوارم عقلای کردها ، تا دیر نشده به خود آیند و سرنوشت خود را با دست خود به نابودی نکشانند...
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    34 19
    بعد از داعش فتنه تجزیه طلب های تروریست اقلیم عراق و شمال سوریه را خواهیم داشت.
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      29 24
      فتنه انگیزترازخودت اون اجداد داعشی وعثمانیت هست مشکلات بامذاکره حل میشه بین مردم هردوکشور نیازی به توصیه های منافقانه و فتنه انگیزانه امثال جنابعالی نیست
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      17 6
      باید فتنه را در نطفه خفه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس