کد خبر 787364
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
ونگر

یک باشگاه اروپایی برای خرید هافبک آلمانی توپچی‌های لندن در ماه ژانویه پیشنهادی ارائه کرده که ظاهراً توانسته نظر سرمربی فرانسوی او را برای فروش بازیکنش جلب کند.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورت نوشت: بعد از چندین بار تأکید بر فروشی نبودن مسعود اوزیل و ابراز امیدوار برای حفظ او در آرسنال، آرسن ونگر سرانجام به این نتیجه رسیده است که باید هافبک آلمانی‌اش را در ماه ژانویه بفروشد وگرنه به باشگاه ضرر بزرگی خواهد زد.

قرارداد اوزیل با آرسنال در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و این یعنی که او در پایان فصل می‌تواند به هر تیمی می‌خواهد ملحق شود بدون آنکه توپچی‌ها چیزی از فروش او کسب کنند مگر اینکه آنها رضایت دهند که ستاره سابق رئال مادرید را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بفروشند که ظاهراً این اتفاق چندان غیرمحتمل نیست.

از قرار معلوم آرسن ونگر موافقت خود را با پیشنهادی که برای خرید اوزیل در بازار زمستانی به آرسنالی‌ها شده اعلام کرده و امیدوار است که از فروش این بازیکن آلمانی 20 میلیون یورو به خزانه باشگاه واریز شود.

شایعات اخیر از تمایل باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و منچستریونایتد برای خرید اوزیل حکایت دارند. این در حالیست که منابع نزدیک به این بازیکن ملی‌پوش تأکید دارند که او هنوز پیشنهادی رسمی‌ دریافت نکرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس