کد خبر 786824
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
پروانه+مافی.jpg

عضو فراکسیون امید مجلس اسلامی گفت: ترامپ باید بداند که برجام دیگر قابل مذاکره نیست و این حرف ها راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش مشرق، پروانه مافی با اشاره به اقدامات اخیر دولت ایالات متحده آمریکا برای ایجاد تغییرات در برجام، گفت: تغییر در مفاد برجام ممکن نیست زیرا تعهد بین المللی محسوب شده و به امضاء مسئولان 6 کشور رسیده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متن برجام به هیچ عنوان نمی تواند دستخوش تغییر از سوی آمریکا قرار بگیرد، اظهار کرد: همه کشورهای غربی به خوبی می دانند که برجام تعهد نامه همه جانبه بین المللی است.

وی در خصوص اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای مبنی بر اینکه بارها گفته که برجام یکی از بدترین و یکطرفه‌ترین توافقاتی است که آمریکا تاکنون عضو آن شده است و نیاز به مذاکره کنندگانی دارند که بتوانند منافع آمریکا را با قدرت ارائه کنند، ادامه داد: ترامپ باید بداند که برجام دیگر قابل مذاکره نیست و این حرف ها راه به جایی نخواهد برد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بدعهدی آمریکا در برجام آسیب بزرگی در عرصه سیاسی برای این کشور تلقی می شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی فقط یکی از طرفین برجام (آمریکا) خواهان بازنگری در این موافقتنامه است از این رو با توجه به اجماع بین المللی هیچ کشوری به مواضع آمریکایی ها اعتنا نخواهد کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط به نفع جمهوری اسلامی ایران و طرفداران برجام است، خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد که در برجام محدودیت هایی برای برنامه های هسته ای در نظر گرفته شده که بعد از بازه زمانی مشخص رفع خواهد شد لذا مذاکرات پسابرجام نیز نمی تواند از سوی ایالات متحده آمریکا مطرح شد.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس