کد خبر 786425
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
لبنان

عشیره بزرگ «آل حمیه» لبنان با صدور بیانیه‌ای به ترامپ و مقامات رژیم صهیونیستی بابت موضع گیری علیه مقاومت و فرماندهان آنان، مانند حاج طلال حمیه هشدار داد.

به گزارش مشرق، عشیره بزرگ «آل حمیه»  لبنان با صدور بیانیه‌ای به ترامپ و مقامات رژیم صهیونیستی بابت موضع گیری علیه مقاومت و فرماندهان آنان، مانند حاج طلال حمیه هشدار داد.

این بیانیه که با آیه «فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم» آغاز می‌شود، اظهارات مقامات واشنگتن و تل‌آویو را «وقیحانه» و نشانه تلاش آنان برای ترور فرماندهان مقاومت اسلامی مانند حاج طلال حمیه می‌خواند: «در برابر این اقدامات خطرناک ضد امنیتی، ما عشیره آل حمیه در طاریه و سراسر لبنان و جهان خارج از لبنان به دوست و دشمن هشدار می‌دهیم که سلامتی فرزندان خود را مهم‌تر از هر امر دیگری می‌دانیم. تعیین جایزه و درخواست تصفیه و ترور، جسارت بزرگی است که آن را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.»

عشیره آل حمیه به مشارکت فرزندان خود در مقاومت اسلامی افتخار می‌کند: «با افتخار می‌گوییم که حاج طلال، جگر گوشه عشیره ماست و خون وی در قلب‌های تک تک فرزندان این عشیره می‌جوشد. کرامت، قدرت، دلاوری و ثبات قدم وی در مسیر حق الگوی تمام فرزندان عشیره آل حمیه است و و همه ما آرزو داریم که از کربلایی‌ها و حسینی‌های عصر خود باشیم.»

در پایان این بیانیه، آل حمیه خطاب به افکار عمومی و کشورهای مختلف جهان می‌گوید:

۱- هر تهدید مستقیم و غیرمستقیم که متوجه حاج طلال شود را تهدید شهر طاریا می‌دانیم و هر اقدام نظامی یا امنیتی علیه وی و نزدیکانش به منزله اعلان جنگ علیه کل عشیره خواهد بود.

۲- اگر خدای نکرده قطره‌ای خون از بدن حاج طلال خارج شود، سیلی از خون آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و مزدورانشان در لبنان خواهد جوشید.

۳- اگر حاج طلال ترور شود، تمام اعضای حاضر در بانک اهداف (لیست ترور) عشیره را ترور خواهیم کرد؛ حتی اگر در خود کاخ سفید پناه بگیرند!

۴- هر کس که اطلاعات مهمی از حاج طلال به دشمن ارائه دهد، در واقع علیه عشیره اعلان جنگ کرده است.

۵- جوانان شهر طاریا، فرزندان امیر المومنین علی علیه السلام، حضرت زهرا و امام حسن و امام حسین هستند. به آمریکا هشدار می‌دهیم که تجربه‌های پیشین را تکرار نکند.

منبع: اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    1 0
    آفرین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس