سیدمهدی مقدسی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: یکی از خطوط قرمز مسئولین و مردم سپاه پاسداران است و مردم با تمام وجود درکنار آنها هستند.

به گزارش مشرق، سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت‌ها ضدایرانی ترامپ، اظهار داشت: این سخنان نشان داد که آمریکایی‌ها به هیچ عهد و پیمانی پایبنده نبوده‌اند و علی‌رغم اظهارات صریح مسئولین اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای شرکت‌کننده در مذاکرات هسته‌ای در خصوص پایبندی ایران به برجام و تایید چندین باره این موضوع آمریکا تمایل دارد راه دیگری را طی کند.

خشم آمریکا به‌دلیل موفقیت سیاست‌های ضد تروریسم ایران است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقابل این عدم پایبندی آمریکا، رفتار معقول و منطقی مسئولین جمهوری اسلامی بود که بعد از برجام نشان داد جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود پایبند است و حقانیت نظام با این رفتار به اثبات رسید، گفت: خشم آمریکا ناشی از آن است که سیاست‌های ضد تروریسم ایران در کنار مردم عراق، سوریه، یمن، افغانستان موثمر ثمر واقع شده و مردم مردم منطقه علیه تروریسم قیام کرده‌اند.

خشم آمریکا از بی‌نتیجه ماندن نقشه‌های شوم خود در خاورمیانه

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا به‌خاطر پرورش تروریسم و اهداف شوم خود در منطقه و عملی نشدن برنامه‌های و خنثی شدن نقشه‌ها خود در خاورمیانه از نظام جمهوری اسلامی بسیار ناراحت است، اضافه کرد: خوشبختانه مسیری را که در راه مبارزه با تروریسم انتخاب کرده‌ایم موثر شده و تا نابودی تروریسم در منطقه ادامه دارد.

سپاه پاسداران خط قرمز مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی با تاکید بر اینکه برخی از مسئولین آمریکایی هجمه‌ای را بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند که پاسخ شفاف ما به آنها این است که مردم و مسئولین جمهوری اسلامی همواره در کنار و حامی سپاه سرافراز انقلاب اسلامی بوده و هستند، بیان کرد: یکی از خطوط قرمز مسئولین و مردم سپاه پاسداران است و مردم با تمام وجود درکنار آنها هستند.

رئیس جمهور آمریکا به‌دلیل استفاده از نام جعلی خلیج عربی عذرخواهی کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا به‌دلیل استفاده از نام جعلی خلیج عربی در سخنرانی خود باید از مردم شریف ایران اسلامی عذر خواهی کند، تصریح کرد: چرا که حضور سرافرازانه قهرمانان ما در خلیج فارس این مسئله را به آنها نشان می‌دهد که حرکت‌های مشکوک را همواره زیر نظر داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با کشورهای دیگری در جهان روابط بسیار خوبی داریم و زمینه‌های سرمایه‌گذاری‌ مناسبی در کشور فراهم شده و مادامی که عدم صداقتی را از آنها نبینیم رفتار مناسب و معقولی با آنها داریم و برای اجرای پروژه‌های مهم سرمایه‌گذاری های مشترکی صورت می‌گیرد.

تمام مسئولین سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه اساس کار این است که باید متکی به توان خود باشیم و طبق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، همه قوا، مسئولین و همه کارگزاران با تمام وجود این سیاست‌های ابلاغی را اجرایی کنند، اضافه کرد: زمانی که از این ظرفیت‌های کشور به‌خوبی استفاده کنیم می‌توانیم یک حرکت روبه جلو در حوزه اقتصادی داشته باشیم.

رفتار آمریکا عامل اتحاد بیشتر مردم ایران اسلامی شده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با تاکید بر اینکه حرکت امریکایی‌ها باعث اتحاد بیشتر بین ما است و انسجام مردم را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: لازم است تا همه احزاب،  گروه‌ها و جریانات تلاش کنیم تا اتحاد خود را در عمل ثابت کنیم؛ یقینا با این وحدت و اتحاد است که آمریکایی‌ها در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌مانند و ما مسیر خود را با صلابت دنبال می‌کنیم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    جمع نبندید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 0
    تمام نفراتی که در داخل تندرو و مخالف برجام هستن موافق ترامپ و سخننانش هستن و از موضع ترامپ خوشنودن.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 0
    13 ابان جواب ترامپ کودنو میدیم. ما همه سپاهی هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس