کد خبر 786252
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
محمدرضاملکشاهی

نماینده مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچگاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مامن و سنگر همه مظلومان جهان است.

به گزارش مشرق، محمدرضا ملکشاهی راد در خصوص اظهارات اخیر ترامپ در خصوص جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا امروز بر قله آزادی و آزادگی جهان خودنمایی می‌کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این میان دور از انتظار نیست تا دیوصفتان جهانخوار از هر فرصتی برای ضربه زدن به اقتدار ایرانیان استفاده کنند.

وی افزود: اظهارات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا هرچند برای ملت ایران تازگی ندارد اما این بار سپاهی مورد حمله قرار گرفته که مشروعیتش را به رنگ خون نوشته اند و سلاحش اشک چشمان همه مادران ایران زمین است.

ملکشاهی راد متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هیچگاه مقبول و محبوب ستمگران نبوده و نخواهد بود چرا که این سپاه مامن و سنگر همه مظلومان جهان است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در تایید اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همین بس که مردم ایران اسلامی همراه و همکلام با رهبر فرزانه خود یک صدا فریاد می‌زنند، هر ایرانی یک سپاهی است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 0
    یعنی میخوای بگی اوباش وزنهای بی حجاب سگ بغل کرده توی ماشین های مدل بالا واشخاص معتاد هم سپاهی هستن .عجب .. نگو داداش من

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس